فروش فر قنادی صنعتی 6 دیس از طریق آنلاین آغاز شده است و به خوبی می توانید در سریع ترین زمان و با قیمت کمتر اقدام به خرید نمایید.
فروش فر قنادی صنعتی 6 دیس از هم اکنون آغاز شده است و شما می توانید اطلاعات تکمیلی را از سایت به صورت رایگان دریافت نمایید.
برای این که کیفیت و استاندارد تولید انواع کیک و شیرینی و کلوچه هر چه بیشتر شده و استاندارد تولیدات برای فروش در بازار و فروشگاه ها بیشتر شود اقدام به ساخت و تولید و فروش فر قنادی صنعتی 6 دیس کرده ایم.
بسیاری از انواع فر قنادی در کشور و توسط سازنده های بسیار متبحر طراحی و ساخته می شوند و همین امر موجب می شود که قیمت گذاری و میزان کارایی این دستگاه ها و تجهیزات مورد تایید خریدار قرار بگیرد.
منبع تغذیه فر های قنادی با توجه به تعداد سینی ها و سایز دستگاه تعیین می شود. به عنوان مثال دستگاه هایی با تعداد سینی بالا از گاز شهری به عنوان تغذیه می توان بهره برد که هزینه های انرژی مصرفی دستگاه بسیار به صرفه است. اما اگر تعداد سینها کمتر باشد می توان از برق شهری بهره مند شد. بعضا مشاهده شده که در دستگاه هایی از دو منبع تغذیه برق و گاز استفاده شده است که می تواند به سفارش مشتری و خرید هر دو منبع را بر روی دستگاه نصب نماییم.
میزان شعله ها و زمان پخت قابل تنظیم است و به خوبی کار اپراتور به این ترتیب ساده تر خواهد بود. فروش فر قنادی می تواند کمک شایانی به بالا بردن کیفیت و میزان تولیدات شما داشته باشد. در این فر های صنعتی سعی شده از قطعات تولید داخل استفاده نمود و شرکت ما به عنوان سازنده ی این دستگاه ها این تضمین را می دهد در ساخت این فر قنادی از قطعات بسیار قوی و درجه یک استفاده شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک