فروش فر شیرینی پزی نیمه صنعتی خانگی فن دار برای کارگاه های خانگی و کوچک از طریق آنلاین یا به طور مستقیم از کارخانه عرضه می گردد.
به طور متوسط فرهای کوچک قنادی دارای تعداد سینی های کمتری هستند بصورت جمع و جورتر تولید می شوند و بیشتر برای کسب و کار های خانگی مناسب است که بتوان با محدود بودن فضای محیط دستگاه و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته ایم. این نوع فرها را می توان بر کابینت آشپزخانه قرار داد و وزن چهار دیس هشتاد کیلو می باشد. این نوع فرها دارای دیس 40*60 می باشد.
فر شیرینی پزی برای ایجاد کیفیت برتر و قیمت مناسب محصولات برای کار در منزل و مشاغل خانگی ساخته شده اند.
برای ساخت فر نیمه صنعتی شیرینی پزی خانگی می توانید فر موردنظر خود را به صورت تمام برقی نیز هم سفارش دهید. البته در کشور ما به علت آنکه قیمت گاز از برق ارزانتر می باشد، معمولا نوع سوخت گازی آن خریداری می شود.
فرهای شیرینی پزی برای کار در منزل یا مشاغل خانگی و کارگاه های کوچک به صورت نیمه صنعتی و نیمه اتوماتیک طراحی و ساخته شده اند.
فروش فر شیرینی پزی نیمه صنعتی خانگی چهار و شش دیس با ارزان ترین قیمت و با خدمات پس از فروش آغاز شده است و انواع فر برای کارگاه های خانگی و کوچک که مجهز به فن می باشند، موجود است.
فرهای قنادی و شیرینی پزی با برق تک فاز و گاز شهری یا کپسولی کار کرده و در آنها مصرف سوخت به صورت بهینه سازی شده است.
فروش فر صنعتی و نیمه صنعتی حرارت مستقیم و یا کانوکشن دیجیتالی پنل دار حرارت غیر مستقیم هر دو نوع مانند هر محصول دیگری به صورت آنلاین و اینترنتی به فروش می رسد و با توجه به این که ماشین آلات صنعتی مورد نیاز در کارگاه ها و کارخانجات تولید انواع کیک و کلوچه مانند فر مورد نیاز است این اقدام می تواند به صرفه جویی در هزینه ها بسیار کمک کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک