فروش فر شیرینی پزی و قنادی ثابت کوچک از هم اکنون با ایجاد تخفیف های بسیار زیاد و ویزه آغاز شده است و اطلاعات در اختیار خریدار قرار داده می شود.
فروش فر شیرینی پزی و قنادی ثابت کوچک کار شما در کارگاه خانگی شما ساده تر می کند و مصرف برق آن خانگی و تک فاز است.
بسیاری از فرهایی که قنادی که در سایز کوچک ساخته شده اند می توانند در کارگاه خانگی و یا برای پخت انواع کیک و کلوچه نصب و راه اندازی شوند. این مینی فرهای قنادی که ماکزیمم دمای 300 درجه دارند برای پخت انواع کیک و شیرینی کاربرد دارد.
فروش فر شیرینی پزی و قنادی ثابت کوچک که با برق تک فاز کار می کند، درب شیشه ای دارد و کلیه مراحل پخت را می توانید کنترل نمایید.
فروش فر شیرینی پزی و قنادی استاندارد تولید شما را بهبود می بخشد و این فرها با قیمت بسیار مناسب و ارزان به صورت آنلاین به فروش می رسد.
فر شیرینی پزی و قنادی کوچک که پایه های ثابت دارد برای قنادی ها و کارگاه های کوچک بسیار مناسب است و می توانید با قیمت بسیار مناسب اقدام به تهیه و خرید نمایید.
فروش فر قنادی از طریق آنلاین و با تلاش کارشناسان ما در تمام مدت شبانه روز انجام می شود و می توانید با اطمینان خاطر اقدام به ثبت سفارش نمایید.
فرهای قنادی دارای پایه هایی هستند که حمل و نقل و جابجایی آن ها را سرعت بخشیده و ساده تر می کند و همچنین می توانید با توجه به این که شیشه های نشکن این فرها به تولید کننده کمک می کند که مراحل پخت را تحت نظر داشته باشد از مزایای دیگر این فرها بهره مند شوید.
سفارش خرید اینترنتی فرهای صنعتی در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده می شود و حتی خریدار قادر خواهد بود که از نمونه های جدیدتر با کارایی و فناوری جدید هم بازدید نماید. کانال تلگرام ” مینی فر قنادی” ما به صورت 24 ساعته فعالیت می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک