فروش فر آون کانوکشن 6 دیس صنعتی با حرارت غیر مسقیم با پخت یکنواخت حرارت کار شما را در تولید بهتر و با کیفیت عالی ساده تر می کند.
فر آون کانوکشن بیشتر برای تولید کننده های کافی شاپ، مغازه که تولید کلوچه فومن، شیرمال و انواع شیرینی خانگی ساخته شده است و این دستگاه های فر کاملا دیجیتال هستند و به خوبی کار پخت را کنترل می کنند و از جهتی با برق و گاز خانگی هم کار می کنند و در سیستم سوخت آنها و انرژی بهینه سازی های لازم صورت گرفته است زیرا دارای پوشش .
فروش فر آون کانوکشن 6 دیس صنعتی که قیمت ارزان و سرعت و کیفیت پخت بالایی هم دارد زیرا این فرها حرارت به طور مستقیم پخش می گردد.
برای کارگاه ها و مغازه های خانگی اهمیت ویژه ای دارد چرا که این دستگاه هم از نظر حجم و سایز کوچک است و هم کلیه امکانات برای تولید صنعتی با راندمان بالا را دارد.
فروش به صورت مراجعه به نمایشگاه ها و فروشگاه های معتبر امکان پذیر است و قبل از ان می توانید برای مشاهده کلیات دستگاه ها و فرهای موجود به صورت اینترنتی اقدام نموده و کلیه اطلاعات و نحوه کار با فر صنعتی را مطلع شوید.
گارانتی ها و ضمانت های لازم را به شما ارائه می کنیم و آن چه سازنده در حین طراحی و ساخت این تجهیزات در نظر گرفته است برای این است که امکان تولید با کیفیت هر چه تمام تر قابل اجراء باشد.
فرهای چهار دیس دارای سیستم گردش یکنواخت حرارت هستند و این گرما به صورت غیر مستقیم برای پخت انواع کیک و کلوچه و بیسکویت لازم است و سبب می شود که این محصولات به صورت کاملا استاندارد تولید شوند.
فرهای صنعتی کانوکشن بخاردار نه تنها در آشپزخانه های بزرگ و شیرینی پزی ها و قنادی ها کاربرد دارند حتی در نانوایی های فانتزی و یا در پیتزا فروشی ها برای پخت انواع پیتزا هم مورد نیاز هستند که با توجه به کاربرد هر یک و میزان هزینه ای که برای تهیه در نظر دارید این دستگاه ها به فروش می رسند.
اطلاعات کامل و جزئیات هر یک از فرهای صنعتی را از طریق کانال و سایت دریافت کنید و برای فروش از مشاوره کارشناسی بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک