فروش دستگاه فر شیرینی پزی چهار دیس خانگی که با برق تک فاز و گاز شهری یا مایع طراحی شده است، از هم اکنون در نمایشگاه های تخصصی این شرکت آغاز شده است.
فروش دستگاه فر شیرینی پزی چهار دیس از طریق نمایشگاه های تخصصی دستگاه های صنعتی آغاز شده است و کلیه اطلاعات و جزئیات مربوط به این دستگاه ها در اختیار خریداران قرار می گیرد.
فر شیرینی پزی انواع متنوع دارد و در سایزها و تعداد دیس های مختلف ساخته می شود که می توانید بر اساس نیاز خود اقدام به تهیه و خرید نمایید.
فرهای شیرینی پزی 4 دیس توانایی پخت سریع و یکدست را دارند و می توانند با سرعت بالا کار پخت را انجام دهند و به این ترتیب میزان تولید و فروش افزایش خواهد یافت.

فروش دستگاه فر شیرینی پزی چهار دیس

فروش دستگاه فر شیرینی پزی چهار دیس

فر شیرینی پزی دارای عایق بندی استاندارد و یکپارچه است و بدنه این دستگاه از استیل درجه یک ساخته شده است و برای این بهینه سازی مصرف سوخت در این دستگاه ها به بهترین شیوه عمل کند از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در ساخت و عایق بندی فر شیرینی پزی به کار گرفته شده است.
دستگاه های فر شیرینی پزی در اندازه ها و سایزهای متنوع ساخته شده اند و به همین منظور کلیه شیرینی پزی ها و نانوایی ها قادر هستند که تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه نمایند.
شیرهای گاز در این دستگاه ها خارجی و اصل است و شیشه نشکن درب سبب می شود که ایمنی دستگاه چندین برابر شود و از طرفی هم با دیدن مراحل پخت خود می توانید کنترل چشمی هم داشته باشید.
سیستم های برق و همچنین تنظیم میزان پخت هم به خوبی کار می کنند و در نتیجه می توانید اطمینان داشته باشید که بهترین تولیدات را در سریع ترین زمان ممکن خواهید داشت.
سفارش خرید و یا ساخت دستگاههای صنعتی از جمله انواع فر شیرینی پزی از طریق کارشناسان دریافت می شود و شما می توانید جانمایی و حجم تولید خود را برآورد کرده و سپس اقدام به سفارش فر مورد نیاز خود نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک