فروش دستگاه سیل کن ظرف رومیزی مواد غذایی مانند سالاد، ترشی، سبزی و پیاز سرخ کرده در ابعاد و مدل های مختلف و بنا به درخواست مشتری مهیا می باشد.
دستگاه سیل کن ظرف در مرحله اول اپراتور ظرف پر شده مورد نظر را در جایگاه مخصوص روی دستگاه قرار می دهد.
فروش دستگاه سیل کن ظرف رومیزی آغاز و جهت سیل کردن درب ظروف پلاستیکی به صورت اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد.
سپس با فشار دادن یک پدال ظروف را به داخل ماشین هدایت می کند و در مرحله بعدی به صورت تمام اتوماتیک محصول شما بسته بندی شده است. مشخصات دستگاه سیل کن ظرف رومیزی به شرح زیر می باشد: وزن، ابعاد، برق مصرفی دستگاه سیل کن ظروف دارای مدل های یک قالب تا چهار قالب بر اساس نوع ظروف ارائه شده توسط مشتری. نوع برق مصرفی ماشین فوق بر اساس درخواست مشتری می باشد یعنی هم می توان از الکترو موتورهای 220 ولت (برق تکفاز) و در نوع صنعتی آن از 380 ولت برق سه فاز استفاده کرد.
رده مصرفی برق موتورهای این دستگاه A است. حداکثر سایز ظروف از 210-180 میلی متر و حداکثر عمق آن 120 میلی متر می باشد. روکش بدنه و اکثر قطعات از جنس استنلس استیل می باشد که مناسب برای صنایع غذایی و استاندارد های HACCP می باشد.
در ساخت تمامی قطعات انواع اصول فنی، مهندسی تراشکاری، فرزکاری CNC و مونتاژ کاری رعایت شده است و بدون هیچ گونه چروک یا نقص ظروف شما را سیل می کند. قابلیت نصب پمپ واکیوم برای خروج هوا از ظرف قبل از سیل. همچنین قابلیت نصب انواع سیستم گاز زن جهت ماندگاری بیشتر محصولات شما را دارا است.
با کم کردن هزینه نیروی انسانی (حداکثر نیاز مند یک نیرو می باشد) توانسته هزینه ها را تا حد ممکن پایین بیاورد. متناسب جهت سیل ظروف یک بار مصرف، پت PETو PP می باشد و انواع ظروف شفاف موجود در بازار می باشد. دستگاه فوق به صورت تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست ( بدون تماس با محتویات ظرف) عمل سیل را انجام میدهد.
برخی از محصولاتی که این دستگاه می تواند بسته بندی نماید عبارت است از: انواع خشکبار، آجیل، خرمای تازه و خشک، سالاد، سالاد الویه، حبوبات و غیره می باشد. انواع دستگاه سیل کن ظرف رومیزی را می توان با کیفیت بالا از فروشگاه های معتبری که آن ها را با قیمت مناسب به فروش می رسانند، خریداری نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک