فروش دستگاه سیل سالاد تک قالبه با توجه به استفاده در صنایع کوچک که کار روزانه کمی دارند و می خواهند کمتر هم هزینه کنند امکان پذیر شده است.
دستگاه سیل در حالت تمام اتوماتیک اپراتور ظرف را در داخل قالب قرار می دهد سپس ظرف به داخل کشیده شده و پس از سیل به طور اتوماتیک خارج می شود. اپراتور تنها وظیفه گذاشتن و برداشتن ظرف بسته بندی شده را دارد.
فروش دستگاه سیل سالاد تک قالبه و چند قالبه ارزانترین با کیفیت اصلی و اورجینال امکان پذیر شده است که علاوه بر قیمت پایین دستگاه ها می توان از آپشن های متعدد آن ها بهره مند شد. این مدل دستگاه ها توانایی کار به صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک را دارند.
در مدل نیمه اتوماتیک، ظرف به صورت دستی داخل قالب قرار گرفته و به داخل دستگاه هدایت می شود و پس از برخورد با میکرو سوئییچ سیل و جمع کردن رول به صورت اتوماتیک انجام می شود. دستگاه های سیل تک قالبه در کترینگها و رستورانها، آبمیوه، بستنی و شیرینی فروشی ها، بسته بندی سالاد و سبزی، قارچ، خشکبار و … از محبوبیت بسیاری برخوردار است. دستگاه سیل تک قالبه با آپشن های متعدد و مناسب صنایع بزرگ و کوچک با سرعت کارکرد عالی تولید شده است که ارزانترین نوع موجود در بازار بوده و هم اکنون خرید آن فراهم می باشد.
این دستگاه در دو نوع کلی خطی و روتاری عرضه شده است که سرعت کار نوع روتاری به کرات بیشتر است. هم چنین کلیه این دستگاه ها مجهز به سیستم تزریق گاز می باشد که اهل فن این عرصه می دانند که از بهترین های تزریق گاز می باشد. قیمت دستگاه بسته بندی سیل تک قالبه مقرون به صرفه و مناسب است و با توجه به کارایی چنین تجهیزاتی قیمت گذاری ها بسیار ارزان است.
قیمت دستگاه بسته بندی سیل تک قالبه مورد توجه بسیاری از تولید کننده ها قرار می گیرد. انواع دستگاه سیل تک قالبه با کیفیت بالا را از فروشگاه های اینترنتی و سایتهای معتبری که آن ها را با قیمت مناسب به فروش می رسانند، خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک