فروش دستگاه بوجاری حبوبات دست دوم به صورت اینترنتی و آنلاین صورت می گیرد و قیمت گذاری این تجهیزات بسیار مقرون به صرفه است.

دستگاه حبوبات موجود دارای کارکرد با ورودی 400 کیلو در ساعت می باشد و در ضمن متحرک می باشد.
فروش دستگاه بوجاری حبوبات دست دوم با قیمت ارزان و مقرون به صرفه به شما کمک می کند که برای جداکردن گرد و غبار و اجسام سنگین و ناخالصی حبوبات به سادگی عمل کرده و با کیفیت عالی این محصولا را برای فروش عرضه نمایید.
خط تولید و فرآوری حبوبات دارای انواع دستگاه های مختلف است که هر یک در خط تولید و بسته بندی نقش مهمی را ایفا می کنند.
یکی از این تجهیزات دستگاه های بوجاری است که برای جدا کردن انواع ناخالصی های حبوبات و جدا کردن برگ و ساقه های اضافی از محصولاتی مانند چای و سبزیجات به کار می رود.
دستگاه های بوجاری را می توانید به صورت دست دوم هم تهیه کنید چرا که این تجهیزات دارای استحکام بالایی هستند و برای سال ها می توان از آنها استفاده کرد.

فروش دستگاه بوجاری حبوبات دست دوم

دستگاه بوجاری دارای سرندهای مختلف است که به صورت دوار کار کرده و برای پاکسازی ناخالصی ها اهمیت ویژه ای دارد.
دستگاه سرند برقی یا همان بوجاری برای جدا سازی اجسام سبک و سنگین از حبوبات و خشکبار و حتی برای برنج و چای و قهوه و دیگر محصولات مانند کود کمپوست بسیار مورد استفاده است و سبب می شود که پاکسازی حبوبات به خوبی صورت بگیرد.
در حال حاضر انواع دستگاه بوجاری به صورت کارکرده و دست دوم برای مصرف کننده و دارنده خط تولید و بسته بندی موجود است که می توانید با قیمت ارزان و به پایین ترین قیمت خریداری کنید.
هر چه میزان هزینه ها در شروع به کار کمتر باشد می توایند برای تهیه و خرید دستگاه های مورد نیاز دیگر اقدام نماید. کلیه ماشین آلاتی که به صورت دست دوم برای خط تولید نیاز دارید با ضمانت و به صورتکاملا نو در اختیار خریدار قرار گرفته و کارشناس مربوطه برای نصب و راه ندازی همراه شما خواهد بود.

درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک