فروش دستگاه بسته بندی سیل سبزیجات از طریق درخواست اینترنتی امکان پذیر است و گارانتی و خدمات پس از فروش شامل کلیه این تجهیزات می شود.
نحوه ی کارکرد این دستگاه به این صورت است که با ابتدا با خلا کردن بسته بندی که حبوبات داخل آن ریخته شده است، آنرا با استفاده از پرس سرد، سیل می کند و به همین راحتی عملیات بسته بندی انجام می شود.
فروش دستگاه بسته بندی سیل سبزیجات نه تنها برای مواد غذایی و سبزیجات بلکه برای مواد غذایی پروتئینی، مرغ، ماهی و لبنیات به کار گرفته می شود و مفید است. یکی از خاصیت های استفاده از دستگاه سیل، افزایش عمر و ماندگاری انواع مواد غذایی و چون با پرس کردن آن، مواد غذایی هیچ تماسی با هوا ندارد باعث می شود که میزان ماندگاری و تازگی آن نیز افزایش یابد.

بسته بندی سبزیجات به دو صورت خشک و تر انجام می شود که در بسته بندی سنتی این عمل با سرعت بسیار بالایی و کارآیی کم انجام میشد و همواره دخالت نیوری انسانی در بسته بندی بود. در بسته بندی سنتی مسائل بهداشتی به اندازه ی کافی رعایت نمیشد. با ساخت و تولید دستگاه های بسته بندی سیل، در صنعت بسته بندی تحول بزرگی انجام شد و این منجر به کارآمدی و افزایش سرعت بسته بندی و همچنین کمرنگ شدن نقش انسانس در فرآیند بسته بندی گردید.
دستگاه های بسته بندی سیل در انواع القایی و حرارتی ساخته و تولید می شود که هر یک برای کارگاه ها و کارخانجات خریداری می شود. با دستگاه بسته بندی سیل انواع لیوان هم سیل شده و مواد غذایی داخل آن ها کاملا بهداشتی حفظ می شوند. یکی از مزیت های بزرگ این دستگاه برای شرکت های کوچک که فضای اندکی کارگاهی دارند می توانند با خرید این دستگاه اولا اینکه نیاز خود را برطرف کنند و دوما مشکل کمبود فضای خانه را نیز جبران نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک