فروش دستگاه بسته بندی حبوبات دستی نیمه اتومات در نمایشکاه های معتبر شرکت با قیمت های ویژه و قابل دسترس مجهز به پی ال سی آغاز شده است.
گاهی برای این که کارآفرینان و کارگاه هایی که در حیطه بسته بندی کار می کنند از فضای مناسب برخوردار نیستند و یا محیط کار آن ها بسیار کوچک است می توانند از دستگاه های بسته بندی دستی خریداری نمایند که فروش این تجهیزات به راحتی و با قیمت بسیار مناسب بدون واسطه مقدور شده است.
فروش دستگاه بسته بندی حبوبات دستی نیمه اتومات از هم اکنون آغاز شده است و این امر به کلیه تولید کننده ها کمک می کند که با توجه به این که چه مقدار تولیدات دارند و یا فضای کاری آن ها چه اندازه است اقدام به تهیه و ثبت سفارش نمایند.
بسته بندی های ارزان مانند مانند انواع چای، برنج، حبوبات و بسیاری دیگر از محصولات و مواد غذایی در بازار موجود است که حجم زیادی از این تولیدات توسط کارگاه های کوچک خانگی و با دستگاه های بسته بندی دستی نیمه اتومات تهیه شده اند.
دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک و یا اتوماتیک دستی هر یک برای کاری ساخته شده اند و کارشناسان در حین سفارش خرید امکانات مناسب برای دریافت اطلاعات را به شما می دهند و در حین فروش تجهیزات بسته بندی کلیه جزئیات در اختیار تولید کننده قرار می گیرد.
شاید نه تنها قیمت مناسب دستگاه های بسته بندی حبوبات شما را ترغیب می کند بلکه قیمت فروش این تجهیزات و کارایی و مقاومت این تجهیزات هم بسیار خوب است و برای خریدار مناسب خواهد بود.
در بسته بندی به صورت دستی حبوبات به صورت دستی وزن می شوند و پلمپ و درج تاریخ بر روی هر یک از بسته ها به توسط دستگاه انجام می شود و با فشار دادن پدال است که بعد از قرار دادن محصول در دسگاه عملیات پرش انجام می شود و بعد از آن ایت که برای انبار و نگهداری این تولیدات و محصولات در کارتن های بزرگ تر بسته بندی می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک