سازنده مینی فر طبقه ای قنادی خانگی سبب شده است که کیفیت تولیدات خانگی و کارگاه های کوچک رونق و کیفیت بیشتری داشته باشد و پخت به صورت یکسان انجام شود.
در مشاغل خانگی و گارآفرینی آن چه که مورد توجه قرار می گیرد علاوه بر استفاده از کارشناسان مجرب کاربرد دستگاه ها هم مورد توجه است و سازنده مینی فر طبقه ای قنادی خانگی تمام تجهیزات و قطعاتی را که لازم است برای تولید هر چه بیشتر و بهتر در ساخت به کار برده است.
فرهای قنادی کوچک و یا به عبارتی مینی فرها در طبقات متنوع طراحی و ساخته می شوند و همین امر موجب می شود که کیفیت تولید و استاندارد انواع محصولات مانند کیک و شیرینی و بیسکویت ها و کلوچه های خانگی تا حد بسیار زیادی افزایش یابد.

 

سازنده مینی فر طبقه ای قنادی خانگی

سازنده مینی فر طبقه ای قنادی خانگی

خرید هر یک از انواع مینی فرها و یا فرهای موجود در بازار سبب می شود که نیروی انسانی بتواند با استفاده از دستگاه های دیجیتال ئ تنظیم خودکار تولید بهتر و با کیفیت تر را تجربه کند و مصرف هم از خرید چنین محصولاتی رضایت خاطر بیشتری خواهند داشت. در ساخت مینی فر طبقه ای به کارایی و همچنین جانمایی مناسب آن توجه شده است و تولیدات انواع دستگاه های فر که در ایران و توسط سازنده داخلی صورت می گرد هم قیمت مناسب دارد و هم این که از تمام استانداردهای مورد نیاز این تجهیزات برخوردار است.

سازنده مینی فر طبقه ای قنادی خانگی

سازنده مینی فر طبقه ای قنادی خانگی

فر قنادی خانگی در فضایی کوچک هم نصب و راه اندازی می شود و دارای بدنه ای تمام استیل است و همچنین این فرها دیجیتال بوده و طبق سفارش خریدار به صورت گازی و یا برقی ساخته می شوند و برای نصب در آشپزخانه ها و کارگاه های کوچک خانگی و یا همچنین برای قنادی و شیرینی پزی کاملا منتسب هستند.
پخش شعله در فر طبقه ای قابل تنظیم است و به خوبی می توانید با هر میزان و در تایم های مختلف این فر را تنظیم نمایید. سازنده به کلیه نکات ایمنی و استفاده از شیرهای گازی درجه یک و متریال مرغوب توجه کامل کرده است و به همین جهت است که با اطیمنان خاطر این فرها برای فروش پیشنهاد می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin2

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک