سازنده فر نیمه صنعتی 4 انواع مینی فر را به صورت انبوه تولید و فن در تمامی این دستگاه ها برای مصارف قنادی و شیرینی پزی در نظر گرفته شده است.
اگر می خواهید که قنادی خود را در کارگاه کوچک و یا مثلا در پارکینگ منزل خود تاسیس کنید و برای مدت کوتاهی از امکانات موجود بهره ببرید نیاز به فر نیمه صنعتی قنادی با 4 دیس دارید که توسط سازنده دستگاه به شما پشنهاد می شود.
دستگاه های فر نیمه صنعتی 6 دیس و نوع صنعتی 8 دیس برای کاری که شما در نظردارید بسیار مناسب هستند و با توجه به حجم تولید و مصرف مورد استفاده فرار می گیرند و تا زمانی که درصدد هستید با امکانات موجود کار کنید به طور کامل این نوع دستگاه ها جوابگوی شما خواهند بود.
سازنده فر نیمه صنعتی 4 دیس کل بدنه دستگاه فر را به این دلیل تمام استیل می کنند تا در موارد نیاز بتوان آنرا کاملا شستشو داد.
گاهی لازم است که در کنار فر نیمه صنعتی از لوازمی مانند خمیرگیر و همزن و خمیرپهن کن و یا تجهیزات دیگر هم خریداری نمایید.
کلیه دستگاه فر صنعتی هشت دیس در قنادی ها دارای بدنه تمام استیل هستند و از جنس بسیار مرغوب در ساخت آنها استفاده می شود، چرا که این دستگاه معمولا برای چندین سال کار می کنند و کاربردشان بسیار متنوع است.
نیروی حرارتی و تامین آن از طریق گاز شهری و در بعضی موارد اگر دستگاه زیاد بزرگ نباشند و نیمه صنعتی بوده و یا در مصارف خانگی کاربرد داشته باشند با گاز مایع هم کار می کنند.
توجه داشته باشید که دستگاهی که برای تولید کیک، کلوچه و بیسکویت استفاده می شود با توجه به این که با مواد و محصولاتت غذایی سروکار دارند دارای استاندارد جهانی بوده و از نظر مسایل بهداشتی به صورت مداوم بازبینی می شوند.
برای ارائه خدمات هر چه بیشتر به مشتریان ما با متخصصان فروش در امر فر صنعتی آماده هستیم.
دستگاه فرصنعتی قنادی هشت دیس به صورت تمام استیل تولید می شوند و فروش انواع این دستگاه با توجه به کاربرد وسیع در صنعت تولید کیک وکلوچه مورد استقبال قرار گرفته است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک