سازنده فر قنادی کوچک خانگی 4 دیس کلیه دستگاه های تک فاز با برق و گاز شهری یا کپسولی را به خوبی طراحی می کند و قیمت این ماشین آلات بسیار مناسب است.
فر کوچک خانگی خانگی 4 یا 6 دیس جای کمتری می گیرد و برای کسانی که می خواهند کار و کسب خانگی خود را شروع کنند، این تجهیزات بسیار مناسب و به صرفه خواهند بود و برای ساده تر شدن کارها این امر به خوبی کمک می کند.

سازنده فر قنادی کوچک خانگی 4 دیس

سازنده فر قنادی کوچک خانگی 4 دیس

سازنده فر قنادی کوچک خانگی 4 دیس بسیار تمایل دارد که بهترین و مناسب ترین دستگاه های مورد نیاز برای کارگاه های کوچک و مشاغل خانگی را تولید کرده و به همین منظور کلیه تجهیزات توسط سازنده های بسیار مجرب طراحی و ساخته می شود و قیمت این فرهای موچک مناسب و ارزان است و تمام قابلیت های دستگاه های صنعتی بزرگ را دارد.
در کشور ما انواع شیرینی های خانگی، کیک ها و بیسکویت های خانگی تولید می شوند که به روش های سنتی تولید می شوند و برای این که این تولیدات هم کیفیت پخت بهتری داشته باشند و هم ماندگاری آن ها بیشتر شود خرید فر قنادی کوچک می تواند برای تولید کننده مقرون به صرفه باشد.
سازنده ایرانی در کارگاه های خود از این دستگاه ها می تواند به خوبی فر خود را راه اندازی کرده و این فرهای خانگی که با برق خانگی کار می کنند به صورت استاندارد و با بهینه سازی مصرف سوخت ساخته شده اند و دارای جداره هایی هستند که از هدر رفتن گرما و حرارت جلوگیری می کند.

سازنده فر قنادی کوچک خانگی 4 دیس

سازنده فر قنادی کوچک خانگی 4 دیس

ساخت فر به صورت خانگی و یا صنعتی طبق استانداردهای ملی و جهانی انجام می شود و کار با این دستگاه ها در حین نصب و راه اندازی آموزش داده می شود و به جهت این که پخت در فر صنعتی به صورت حرارت غیر مستقیم است تولیدات اعم از کلوچه و بیسکویت و کیک و شیرینی با کیفیت بسیار عالی تولید می شود.
خرید اینترنتی و به صورت آنلاین کمک می کند که در هزینه و وقت شما صرفه جویی شده و نحوه تحویل سریع تر و با تضامین لازم انجام شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک