سازنده فر قنادی کوچک در ایران تک فاز و گاز شهری در ایران که هدفش ایجاد مشاغل خانگی می باشد، با توجه به لیست قیمت ها ارائه شده است.
سازنده فر قنادی کوچک در ایران از تمام امکانات و تجهیزات ویژه در طراحی و ساخت کلیه دستگاه ها و فرهای صنعتی و نیمه صنعتی استفاده کرده است.
فر قنادی کوچک در بیشتر منازل و برای تولیدات خانگی مورد توجه است و برای این که تعدادی از افراد توجه دارند که کیفیت تولید و محصول خود مانند کیک، کلوچه، بیسکویت و غذاهای خانگی را هر چه بیشتر ارتقاء دهند، از بهترین فرهای صنعتی خریداری می کنند.
ساخت فر قنادی کوچک در ایران با رعایت استانداردهای لازم بین المللی انجام می شود.
فرهای صنعتی مختلف در سایزهای متفاوت به بازار عرضه می شود که ممکن است اندازه های نسبتا بزرگی هم داشته باشند.
اما فرهای کوچک برای این امر ساخته شده اند که افرادی که نیاز به فر قنادی کوچک دارند بتوانند در منازل هم از آن ها استفاده کنند. سازنده فر قنادی خانگی تمام اصول ایمنی و استانداردها را در ساخت این دستگاه و تجهیزات جانبی آن به کار برده است و این نوع فرها دارای حجم کم و همچنین قیمت بسیار مناسب هستند.
فر صنعتی کوچکی دارای فن بوده و میزان حرارت و شعله در آن ها قابل تنظیم است. درب های شیشه ای و نشکن از بهترین جنس و مرتیال ساخته شده اند و به عنوان نمونه می توان اشاره کرد که سرعت و زمان پخت در فرهای قنادی کوچک قابل تنظیم است.
جابجایی فر قنادی ساده و آسان است چرا که دارای پایه ها و یا چرخ هایی است که به راحتی جابجایی این دستگاه صنعتی را ساده می کند. سارنده فر قنادی صنعتی در انواع مختلف در بازار موجود بوده و معمولا شرکت های تولیدی این دستگاه ها را بسیار متنوع و کاربردی طراحی می کنند که بتوان از این تجهیزات برای تهیه مخصولات مختلف استفاده کرد.
برای خرید می توانید از راه های ارتباطی که در سایت ذکر شده است بهره برده و اقدام به ثبت سفارش خرید نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک