سازنده فر صنعتی کلوچه پزی گازی در طراحی و ساخت به نیاز تولید کننده محصولات و ابعاد و فضای کارگاه و کارایی دستگاه و نوع محصولات توجه کافی داشته است.
مدلهای متنوع فرهای کلوچه و شیرینی پزی با توجه به نیاز مشتریان مد نظر سازنده این فرها قرار گرفته و ساخته شده و در اختیار تولیدی ها، قنادی ها و کارخانجات تولید کیک و کلوچه و بیسکوییت با حجم تولید بالا قرار می گیرند.
سازنده فر صنعتی کلوچه پزی گازی به صرفه های اقتصادی و هزینه های سوخت دقت کافی داشته است و خریدار می تواند قبل از سفارش خرید با توجه به جانمایی درست دستگاه ها اقدام به خرید فر صنعتی کلوچه گازی نموده و از بهترین نمونه ها نسبت به حجم تولید کارگاه خود اقدام نماید. برای خرید انواع فر صنعتی لازم است که قبل از سفارش خرید به ابعاد و اندازه های کارگاه توجه کافی شود.
فر نیمه صنعتی گازی کلوچه و شیرینی در اندازه های یک دو سه و چهار طبقه و دارای تعداد زیادی دیس که مناسب برای کلوچه و کلیه محصولاتی که قبل از پخت به گرما نیاز دارند می باشد./ تنظیم حرارت در این فر برای هر طبقه مجزا و از بالا و پایین طبقات می باشد دارای روشنایی داخل و همچنین مجهز به آلارم و تایمر می باشد. به دلیل داشتن استاندارد بین المللی و همچنین طراحی دقیق این دستگاه حرارت به صورت کاملا یکنواخت و به صورت شعله غیر مستقیم در طبقات به محصول انتقال می یابد./
/بسیاری از کارگاه های شیرینی پزی به دنبال استفاده از دستگاه و تجهیزاتی بوده، که از طریق این تجهیزات بتوانند میزان سود بسیار بیشتری را کسب نموده، زیرا معتقد می باشند که هزینه های تولید انواع شیرینی جات بسیار زیاد بوده، و از این طریق می توانند هزینه ها را تا حدودی کاهش بدهند./ کلیه فرهای صنعتی که به صورت گازی و برقی و یا هر دو طراحی و ساخته شده اند می توانند در صورت قطع هر یک از سوخت ها با دیگری به کار خود ادامه بدهند و با توجه به عایق بندی درست تجهیزات کمترین هدر رفت انرژی را دارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک