ساخت مینی فر قنادی صنعتی که برای در کار در منزل و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد می توانید به صورت آنلاین در ثبت سفارش دهید.
انواع مینی فر صنعتی برای کیک و شیرینی پزی معمولا فر با 4 دیس و بالاتر توصیه می شود، چرا که هم از نظر ابعاد و هم از نظر میزان کارایی مناسب این گونه کارخانجات می باشند.
این فر اگرچه دارای قیمت بالاتری نسبت به نوع کوچکتر خود هستند اما می توانند به راحتی در خط پخت و تولید انواع کیک و کلوچه و بیسکویت به خدمت گرفته شوند.
ساخت مینی فر قنادی صنعتی که برای در کار در منزل و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد می توانید به صورت آنلاین در ثبت سفارش دهید.

ساخت مینی فر قنادی صنعتی

ساخت مینی فر قنادی صنعتی

فر نیمه صنعتی معمولا کوچک تر بوده و برای کسب و کار خانگی مناسب تر هستند اما استفاده از فر صنعتی با 8 دیس می تواند برای کسب و کارهایی که بزرگ تر و تولیدات بیشتر و متنوعی تری دارند مناسب ترند.
اگر برای توسعه قنادی خود نیاز به انواع فر صنعتی به صورت 6، 8، داشته و اطلاعات شما در این زمینه کفایت نمی کند کارشناسان ما به صورت رایگان و حضوری می توانند با معرفی بهترین دستگاه ها به تامین و خرید مناسب کمک نمایند.
فرهای قنادی دارای تنوع بسیاری هستند و به صورت 6، 8 و بالاتر ساخته می شوند و برای تامین نظر مشتری تلاش شده است که این دستگاه های صنعتی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به فروش برسند.
نه تنها قنادی ها و شیرینی پزی های صنعتی و نانوایی های بزرگ خریدار فر صنعتی هستند بلکه در کسب و کار سنتی و خانگی هم مورد مصرف قرار می گیرند.
تعداد دیس های یک دستگاه نشانه برتری و یا بالا بودن کیفیت آن نیست بلکه فقط بر میزان محصول تولید شده تاثیر مستقیم دارد.
پس اگر قصد خرید فر صنعتی 6 دیس و یا بالاتر را دارید یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید میزان و حجم تولید است. ما در این زمینه می توانیم اطلاعات مفیدی در اختیارتان بگذاریم.
فر صنعتی که برای قنادی و یا برای پخت پیتزا به صورت گردان توسط سازنده با بهترین تجهیزات و شیشه نشکن و به صورت ایستاده تولید شده است برای خرید و نصب آماده می باشد.
سازنده داخلی در تلاش است که تولیدات خود و ساخت دستگاه هایی مانند فر صنعتی را قابل رقابت با نمونه های وارداتی ساخته و با استفاده از بالاترین تکنولوژی ساخت فر گردان در بهبود کیفیت انواع محصولات قنادی ها و یا رستوران ها فعالیت چشمگیری داشته اند.
از آن جایی که استفاده عموم بر غذاهای آماده و بسته بندی شده بیشتر شده است و در همین راستا به کیفیت و شکیل بودن محصولات و بسته بندی آن ها هم توجه بسیاری می شود بهترین فر صنعتی طراحی و ساخته می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک