ساخت فر مناسب شیرینی و کیک پزی توسط سازنده بسیار مجرب داخلی در پیشرفته ترین کارگاه ساخت دستگاه های صنعتی به پایان رسیده است و آماده واگذاری است.
شکل های مختلف فرهای کیک پزی با توجه به نیاز بازار و همچنین امکانات و کاربردهایی که خریداران مدنظرشان می باشد توسط کارخانه سازنده ابتدا بررسی و سپس کارهای عملیاتی انجام و دستگاه ساخته شده و در اختیار خریداران قرار می گیرد. در های این دستگاه تلفیقی از فلز مقاوم و شیشه مقاوم در برابر گرما است که زیبایی اجتناب ناپذیری به آن داده است. دیواره های این فر از پشم شیشه درجه یک استفاده شده که در گرمای حاصل خروج نکند و در دستگاه گردش داشته باشد.
ساخت فر مناسب شیرینی و کیک پزی در داخل کشور و در کارگاه هایی که از نظر تجهیزات بسیار با کیفیت و پیشرفته هستند انجام می شود و دارای تمام استانداردهای لازم بهداشتی و ایمنی برای این کار هستند و علاوه بر آن قیمت مناسب تری نسبت به دستگاه ها و ماشین آلات مشابه خارجی خود دارند.
از دستگاه های شیرینی پزی و کیک پزی می توان در مشاغل مختلفی استفاده نمود. شما خریداران می توانید با توجه به حجم فعالیت و تولید خود دستگاه مد نظر خود را پیدا انتخاب نمایید.اگر حجم کاری شما بالا است از دستگاه‌ هایی با تعداد سینی بیشتری دارند خرید نمایید و اگر حجم کاری شما کم است از تعداد سینی کمتری استفاده نمایید این دستگاه‌ها می‌توانند برای روستانشین ها و افراد بومی، با پختن نانهای محلی اشتغال زایی ایجاد کنند

ساخت فر مناسب شیرینی و کیک پزی

ساخت فر مناسب شیرینی و کیک پزی

این دستگاه ها به صورت تمام اتوماتیک ساخته شده اند و با تنظیم تایمر و میزان گرما می توانیم کیک و کلوچه مورد نظرمان را با هر پختی بپزیم.  این فر ها ساخت ایران است و تمام قطعات و گارانتی های لازم توسط شرکت ایرانی سازنده این دستگاه انجام میشود. به یاد داشته باشید تمام قطعات این دستگاه اصل می باشد و از هیچ  قطعه چینی در ساخت آن استفاده نشده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک