ساخت فر قنادی کوچک خانگی استیل طبقاتی 4 و 6 دیس بسیار فضای کمی را اشغال می کند در سراسر کشور می تواند به راحتی از طریق این مرکز صورت گیرد.
انواع مدل های مینی فر قنادی را که در کافی شاپ و کارگاه شیرینی پزی و در منزل جهت مشاغل خانگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، طراحی و ساخت رساند و با کیفیت بالایی در مشاغل خانگی استفاده نمود.
دستگاه های فر قنادی دارای نمونه های مختلفی می باشند و می توانند در سایزهای گوناگونی نیز تولید شده و به راحتی در مکان های مختلفی نصب و راه اندازی گردند.
ساخت فر قنادی کوچک خانگی استیل توسط شرک فناوران ماشین شادمهر در دو نوع چهار و شش دیس با ابعاد کوچک بسیار پر کاربرد می باشد.
دستگاه های فر ثابت قنادی کوچک خانگی می توانند به صورت طبقاتی نیز تولید شوند. این تجهیزات را اغلب از جنس استیل با کیفیت بالایی تولید کرده و در بازار عرضه می نمایند.
بهترین انواع دستگاه های فر صنعتی قنادی طبقاتی کوچک می تواند به راحتی از طریق سازنده این تجهیزات در سراسر بازار کشور عرضه شوند.
سازنده شرکت فناوران ماشین شادمهر انواع بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های فر صنعتی قنادی که به صورت طبقاتی می باشد و در سراسر بازار های ایران آماده دریافت سفارشات مشتریان گرامی می باشد.
دستگاه های فر صنعتی کوچک خانگی استیل با دیس های 40* 60 دارای نمونه های مختلفی در شرکت تولید می گردد که می توانند از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند.
این دستگاه ها در اغلب قنادی سراسر کشور دیده می شوند و می توانند پخت سریع و یکنواختی را برای انواع مواد غذاتی ایجاد نمایند.
می توانید به راحتی از طریق این مجموعه انواع دستگاه های فر صنعتی را با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت شناسایی نموده و از طریق این مرکز سفارشات خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.
در کانال تلگرامی مینی فر قنادی جوین باشید و از نمونه فرها و مشخصات فنی شان آشنا گردید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک