ساخت فر صنعتی قنادی اتومات گازی تک فاز به سفارش خریدار طراحی و ساخت این دستگاه ها با در نظر گرفتن وسعت کار انجام می پذیرد.
اگر از فر صنعتی قنادی اتومات در شیرینی پزی و یا کارگاه تولید نان های قندی استفاده می کنید کاملا به این نکته واقف هستید که ساخت آنها با بهترین مواد اولیه بوده است و تجهیزات و تکنولوژی به کار رفته در آنها بسیار پیشرفته است.
نه تنها ساخت فر صنعتی قنادی اتومات بلکه انواع دیگر که گردان هستند و برای کلوچه محلی فومن و شیرمال باید استفاده شوند و یا فر که برای پخت پیتزا به کار می روند به صورت اتومات طراحی می شوند.
کاربرد گسترده فر صنعتی در رستوران و کافی شاپ ها باعث شده است که به این صنعت توجه زیادی شده و روز به روز در اثر افزایش نیازمندی های بازار، کارشناسان در این زمینه تلاش می کنند که سفارشات جدید را همگام با درخواست مصرف کننده عرضه نمایند.
چون فر صنعتی خانگی فن دار دارای این قابلیت هستند که تمام حجم فر را با شعله به صورت یکسان گرم نگه دارند و عملیات پخت به خوبی انجام می شود و سرعت کار هم بالا می رود، می توان به تولید بیشتر و فروش با کیفیت محصولات تولیدی خوش بین بود و تنوع یکی از مزایای فر صنعتی است.

ساخت فر صنعتی قنادی اتومات

ساخت فر صنعتی قنادی اتومات

انواع فر صنعتی برای قنادی طراحی و تولید می شود که با توجه به نیاز و صرفه اقتصادی خریدار ممکن است به صورت گازی و یا برقی سفارش داده شود.
انواع فر صنعتی قنادی که در قنادی های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند می توانند به صورت گازی ساخته شوند و گاهی طوری طراحی می شوند که با گاز مایع هم بتوانند فعالیت کنند.
فر صنعتی همان طور که در سایزهای مختلف تولید می شوند دارای کارایی متفاوتی هم هستند و در هنگام خرید توسط کارشناسان راهنمایی لازم صورت می گیرد که کدام دستگاه با چه تعداد سینی برای کاری که خریدار قصد انجام آن را دارد مناسب تر است.
فر صنعتی کاملا دیجیتال تولید می شوند و برای قنادی ها،رستوران ها،کافی شاپ ها و غیره مورد استفاده قرار گرفته و با توجه به ویژگی ها،کاربرد و کیفیت های گوناگون قیمت گذاری می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک