ساخت دستگاه دمگیری پوچ گیر کشمش به دو صورت نیمه صنعتی تکفاز و صنعتی سه فاز سه موتوره با تناژ بالا برای انواع کشمش میسر می باشد.
دستگاهی که در حال حاضر می خواهیم معرفی نماییم دستگاه چهار کاره برای تمیز و پاک نمودن تمامی انواع کشمش ها می باشد.
چهار کاری که انجام می دهد اول دمگیری و سپس کشمش های پوچ را جدا می کند و در مرحله سوم تمام ضایعات اعم از دم و سیخ و دیگر ناخالصی ها را جدا می گرداند که این مرحله بوجاری نام دارد و در مرحله آخر پولیش می باشد که کشمش ها با روغن خوراکی براق می شوند.
ساخت این نوع دستگاه دمگیری پوچ گیری کشمش به صورت سه موتوره می باشد که یک موتور دمگیری می کند و موتور دوم پوچگیری و موتور سوم هم بوجاری.
فرقی نمی کند که این کشمش برای استان فارس باشد یا ملایر، قزوین، یا هر استان دیگر و حتی کشمش های کشور افغانستان باشد یا پاکستان. چون سالهاست مشتریانی از همین نوع دستگاه در کشورهای افغانستان و پاکستان را برای ساخت به ما سفارش داده اند و هماکنون در حال کار می باشند و رضایت کامل دارند.
در هنگام خرید توجه نمایید که می خواهید دستگاه به صورت تکفاز باشد یا سه فاز. این تصمیم به مشتری بستگی دارد و مکانی که دستگاه در آن محیط قرار می گیرد دارای برق تکفاز است یا سه فاز و از لحاظ قیمت برابر می باشد.
ساخت دستگاه دمگیری پوچ گیر کشمش توانسته برای مشتریان بازار کار بسیار قدرتمند و درآمدزایی بالایی ایجاد نماید. حتی می توان بعنوان شغل دوم نیز به آن نگاه کرد.
مشتریانی که این دستگاه را تهیه می نمایند علاوه بر آنکه محصول خود را بوجاری می نمایند، انواع کشمش ها را در بازار خریداری می کنند و دمگیری نماید و دوباره به بازار بفروشد که همین کار یه نوع شغل محسوب می گردد.
بعضی اوقات مشتریانی با ما تماس می گیرند سوال می کنند که دستگاه برای چه نوع کشمشی مناسب هست باید بگوییم، منحصر نمی باشد که نوع کشمش مویز باشد یا کشمش سبز یا نوع دیگر کشمش.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک