دستگاه مینی فر قنادی کوچک چگونه کار می کند و حدود قیمت هر یک از دستگاه ها چقدر است؟ آیا این تجهیزات دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش هستند؟
فر کوچک خانگی را می توانید قبل از این که خریداری نمایید از طریق سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مورد بررسی قرار دهید و بهترین دستگاه مورد نیاز خود را با توجه به فضایی که در اختیار دارید و میزان تولید خود انتخاب نمایید.
دستگاه مینی فر قنادی کوچک برای کارگاه ها و آشپزخانه هایی با فضای محدود ساخته شده است و حتی در کترینگ و رستوران ها این دستگاه ها برای تولید انواع شیرینی و کیک و سمبوسه نصب و راه اندازی می شوند. دستگاه مینی فر قنادی دارای توانایی های زیادی است و طوری طراحی و ساخته شده است گه قابلیت تولید بهتر و بیشتر را دارد.
مینی فر قنادی در داخل کشور طراحی و ساخته می شود و البته تعدادی از این تجهیزان هم به صورت وارداتی هستند که نیاز مشتری و میزان هزینه و قدرت خرید می تواند المان های اصلی در تهیه این تجهیزات و دستگاه مینی فر قنادی کوچک باشد. فرهای کوچک تعداد سینی های کمتری دارند و برای فضاهای کوچک مناسبند
اما بسیار کارآمد طراحی شده اند و برای این که پخت در این فر، یکسان و با قدرت انجام شود، فن داخل فر طراحی شده است که به خوبی هوای داخل فر را جابجا می کند. مینی فر قنادی بیشتر مورد استقبال و توجه کسانی است که فضای کاری کمتری در اختیار دارند.
شیشه نشکن درب مینی فر به شما اجازه می دهد که با اطمینان خاطر از کیفیت تولید و ایمنی از این دستگاه استفاده کنید.
بدنه فر قنادی کوچک از استیل ساخته شده است و با توجه به نوع دستگاه و ظرفیت تولید و پخت و همچنین بر اساس تعداد سینی و میزان هزینه ای که شما در اختیار دارید می توانید از پیشنهادات کارشناسان در این زمینه بهره مند گردید. حرارت و سوخت به دو صورت گازی و برقی تامین می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک