دستگاه فر قنادی رومیزی چهار سینی دارای قیمت بسیار عالی با کیفیتی بی نظیر است و جابجایی و شستشوی این فر کاملا امکان پذیر و ساده است.
از خصوصیاتی که فرهای قنادی رومیزی دارند این است که قابل حمل هستند زیرا وزن فر چهار دیس هشتاد کیلوگرم می باشد و پایه هایی دارند که به راحتی می توانید برای شستشو، این فرها را جابجا کنید.
فر قنادی رومیزی با تعداد سینی های مختلف مانند 4 و 6 و 8 دیس ساخته می شود و البته برای این که فرهای 4 دیس دارای ابعاد و اندازه استاندارد و کوچکتر هستند برای مصارف خانگی بیشتر توصیه و خریداری می شوند.
دستگاه فر قنادی رومیزی چهار سینی امکان تولید بیشتر را به شما می دهد و سبب می شود که در کارگاه خانگی خود تولیدات بهتر و باکیفیت تر را بتوانید تهیه کنید.
دستگاه فر قنادی رومیزی به صورت برقی و گازی ساخته می شود و البته دو نوع حرارت مستفیم و حرارت غیر مستقیم تولید می شود. قیمت فر قنادی به میزان تولید و کیفیت مواد اولیه و متریال و تجهیزاتی که در ساخت فر مهم هستند بستگی دارد و البته میزان نوسانات و تغییر قیمت های مواد اولیه هم در تغییر قیمت های محصول و دستگاه موثر است. فر رومیزی همه امکانات فرهای صنعتی را دارد و فقط در اندازه کوچکتر ساخه شده است.
قیمت خرید دستگاه فر قنادی خانگی را می توانید به صورت آنلاین دریافت کنید و البته از نمونه های دیگری هم که در سایت به شما معرفی و توصیه می شود می توانید دیدن نمایید.
فرهای قنادی به صورت دستی با ترموستات مکانیکی و یا دیجیتال قابل تنظیم هستند و سرعت پخت و کیفیت و همچنین میزان تنطیم شعله ها در این فرها قابل تنظیم است.
آشپزخانه های صنعتی و یا حتی کترینگ و کارگاه هایی که فضای کمتری در اختیار دارند از این امکانات و فرهای صنعتی استفاده می کنند. فرهای قنادی که برای پخت کیک و شیرینی و انواع بیسکویت مناسب هستند برای استفاده در منازل مناسبند و از نمونه های متنوع با سایزهای مختلف که در کانال تلگرامی “مینی فر قنادی”موجود هستند، می توانید مشاهد بفرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک