دستگاه دمگیر پوچ گیر بوجاری پولیش کشمش سه موتوره چهار کاره با ظرفیت حداقل هفت تن در دوازده ساعت کاری برای تمامی انواع کشمش ساخته می شود.
این دستگاه چهار کاره که دارای سه موتور یک اسب، یک و نیم اسب و دو اسب می باشد در کارگاه صنعتی ما ساخته می شود. چهار کار به ترتیب دمگیری، پوچگیری، بوجاری یا پاک کردن و در نهایت عملکرد پولیش انواع کشمش ها را انجام می دهد لازم به ذکر نوع کشمش مهم نیست که از کدام نوع یا حاصل از کدام استان می باشد.
مورد بعدی اینکه این دستگاه دمگیر پوچگیر بوجاری پولیش کشمش به دو صورت تک فاز به اصطلاح خانگی یا سه فاز صنعتی ساخته می شود و قیمت دستگاه تک فاز بالاتر از سه فاز می باشد چون دینام تک فاز دارای قیمت بالاتری می باشند.
این دستگاه برای هر کدام از کارهای گفته دارای کلید جداگانه می باشد. به طور مثال اگر خواسته باشد تنها بوجاری یا پاک کردن را انجام نماید می توانید فقط کلید قسمت مربوط به بوجاری را روشن نمایید و کشمش ها را پاک کنید.
حتی می توان از قسمت بوجاری برای تمیز یا جدا نمودن ناخالصی ها از محصولاتی همچون حبوبات یا آلبالو خشک نیز استفاده شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09194863665 یا 09126674754 تماس گرفته و یا در واتساپ اطلاعات مشخصات فنی، عکس و فیلم کارکرد را دریافت نمایید.
این دستگاه در دوازده ساعت کاری می تواند هفت تا هشت ورودی بگیرد و بعد از دوازده ساعت هم می تواند یک شیفت دیگر روشن بماند و کار کند و این مقدار ساعت عملکرد توسط مشتریان ما انجام می گردد و بسیار از کارکرد دستگاه رضایت دارند.
این دستگاه برای انواع کشمش های در استان های فارس، قزوین، ملایر؛ خراسان و … مختلف پاسخگو می باشد و حتی برای کشورهای پاکستان یا افغانستان و ازبکستان نیز ارسال شده است که بسار مورد استقبال قرار گرفته است و رضایت کامل مشتری را به همراه داشته است.
بسیاری از مشتریان ما از این دستگاه چهاره کاره درآمد بسیار خوبی کسب نموده علاوه بر اینکه محصولات باغ خود را تمیز می نمایند از باغ های دیگر نیز قبول می نمایند و کار دمگیری پوچگیری بوجاری را انجام می دهند و حتی برخی از این عزیزان کشمش با دم را از بازار تهیه می نمایند و عملکرد دمگیری انواع کشمش و مویز را با این دستگاه پاکنی انجام می دهند و به بازار عرضه می کنند و می توانند همواره بدین وسیله برای خود یک درآمد ثابت ایجاد نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک