دستگاه دمگیر پوچگیر مویز پاکنی کشمش را می توان با انواع موتور یک تا چهار موتوره ساخت و پرفروش ترین آن دستگاه سه موتوره می باشد.
امروز بسیاری از کشاورزان در جستجوی دستگاهی برای گرفتن دم های انواع کشمش ها و مویز می باشند، باید به اطلاع این عزیزان برسانیم که می توانید این دستگاه را درفضای ده متری با ارتفاع ۲.۵۰ جای دهید.
واقعا فضای زیادی نمی خواهید و می توانید در اطراف زمین کشاورزی یک فضایی با ابعاد گفته شده بسازید، در اینصورت خودتان می ت.وانید که کشمش های حاصل خود را روزانه بین 7 الی 8 تن دمگیری و تمیز نمایید. در این مورد باید ذکر شود این دستگاه به صورت تکفاز نیز ساخته می شود.
جهت مشاوره غیرحضوری و دستیابی به مشخصات و کارکرد فنی دستگاه می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۶۷۴۷۵۴ یا ۰۹۱۹۴۸۶۳۶۶۵ تماس بگیرید و جهت مشاوره حضوری نیز می توانید به دفتر کرج مراجعه نمایید.
تعدادی از مشتریان می پندارند که این دستگاه کشمش تنها برای برخی از انواع کشمش در استان ها می باشد. باید ذکر شود خیر ابن دستگاه برای تمام انواع کشمش ها در کشور وحتی چون کشورهایی افغانستان و پاکستان نیز ارسال می گردد و تا هم‌اکنون کسی که با این نوع دستگاه ها کار کرده ناراضی نبوده است.
در مورد نوع موتور باید گفته شود تکفاز یا سه فاز ژن تبریز می باشد که از کیفیت کارایی بر همگان روشن می باشد.
سوال دیگر مشتریان این هست که این دستگاه پاک کردن زرشک هم کاربرد دارد؟ خیر، تنها برای انواع کشمش ها و مویز می باشد و فرقی نمی کند که این کشمش ها برای کدام استان باشد.
سوال در مورد ساخت سفارشی دستگاه دمگیر پوچگیر مویز پاکنی کشمش نیز امکان پذیر می باشد به طور مثال می تواند طول الک را افزایش داد یا از دو عدد الک در قسمت بوجاری اضافه شود. دراینصورت کشمش ها توسط دستگاه سایز بندی می گردد و کشمش ها در سه سایز جدا می شود.
در مورد قسمت پوچگیر نیز می توان بجای یک عدد پوچگیر، دو عدد پوچگیر گذاشت که عملکرد دو چندان خواهد داشت . حتی می توان برای یکی از پوچگیرها اینورتر گذاشت که کنترل دور موتورها را تنظیم نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک