دستگاه دمگیر بوجاری کشمش پاکنی صنعتی امروزه بسیار در کشور مورد توجه قرار گرفته است . به همین دلیل در بازار کشمش را بسیار با کیفیت تر از گذشته می بینیم.
برای پاک کردن و بوجاری کشمش مراحل مختلف باید انجام شود ، دم های کشمش گرفته و جدا شود و سپس کشمش های پوچ و ناخالصی ها دور ریخته شوند.
همه این کارها با دستگاهی که می خواهیم به شما معرفی کنید انجام دهید، با این دستگاه می تواند مراحل دمگیری، پوچگیری و بوجاری را انجام دهد.
الان ما دستگاهی را که می خواهیم معرفی کنیم برای زمانی هست که انگور در زیر آفتاب با طور کاملا طبیعی خشک و تبدیل به کشمش شده است. در این زمان که می توانید از این دستگاه چهار کاره استفاده نمایید.
برای محصول باکیفیت تحویل بازار بدهید، نیاز دارید که دم و ناخالصی و کشمش های پوچ جدا گردد تمام این کارها با دستگاه فوق انجام می‌شود.
دستگاه دمگیر بوجاری کشمش پاکنی صنعتی را می توان در ابعاد و تناژ مختلف ساخت.
نوع صنعتی آن از هفت الی هشت تن در دوازده ساعت می باشد تا ۱۷ الی ۱۸ تن در ساعت. هر روز افراد بیشتری اطلاعات این دستگاه را از ما می گیرند و بسیار مشتاق هستند که با کارکرد این دستگاه آشنا شوند.
امروزه کشمش هایی که به بازار عرضه می شوند چه به صورت فله یا بسته بندی باشند، بسیار باکیفیت هستن. چون کارگاه های فرآیند انگور به کشمش هر روز مجهز به دستگاه جدید می شوند.
همین موضوع باعث شده تا کاربرد این دستگاه بسیار افزایش یابد چون یک رقابت بین این تولیدکنندگان بوجود می آید.
این موضوع وقتی مشتریان با ما تماس می گیرند و در جلسات مشاوره به ما می گوبند که چه دستگاه هایی نیاز دارند تا کشمش را پاک و تمیز می کنند. تا زمانیکه که به بازار عرضه می کنند بدون دم و عاری از هر نوع ناخالصی می باشد.
بعضی از مشتریان نا هماکنون این دستگاه را تهیه کرده اند توانسته اند علاوه برای اینکه کشمش باغ انگور خود را پاک کنند، از باغ اطراف خود نیز سفارش پاک و بوجاری کشمش ها را قبول می کنند و همین موضوع سبب می شود تا منبع درآمد دو چندان برای خود داشته باشند.
برخی از استان ها مانند استان فارس، قزوین، خراسان مرکزی بسیار از ابن دستگاه استفاده کردند. البته برای کشورهای افغانستان و پاکستان نیز این دستگاه ارسال شده که برایشان بسیار رضایت بخش بوده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک