دستگاه دمگیری پاکنی پولیش کشمش چهار کاره سه موتوره با توجه درخواست مشتری به صورت تک فاز شهری یا سه فاز صنعتی ساخته می شود.
دستگاه دمگیری پاکنی پولیش کشمش قیمت این دستگاه با توجه به تعداد موتورها و تناژ ورودی تعیین می گردد.
دستگاه دمگیری پاکنی پولیش کشمش که هماکنون به شما معرفی می گردد دارای سه موتور می باشد و دارای یک الک 2.60 و یک پوچگیر می باشد. البته می توان دستگاه را اتقا داد و به صورت دو الک و دو پوچگیر نیز ساخته شود.
اگر دستگاه چهار کاره به صورت دو الک ساخته شود می تواند کشمش را سایز بندی نماید. البته می توان برای دور موتور در پوچگیر کنترل شود، اینورتر نیز نصب نمود.
دستگاهی که در عکس می بینید دارای دو پوچگیر و دو الک می باشد. این انتخاب بسته به این دارد ه هر شخص بخواهد چقدر کارگاه خود را تجهیز نماید.
حتی برخی از مشتریان ما دستگاه بالابر نیز برای این دستگاه چهار کاره کشمش پاکنی سفارش می دهند. زیرا این دستگاه دارای ارتفاع دومتر تا 2.10 می باشد و مخزن ورودی نیز در این ارتفاع قرار دارد و مشتریان نمی خواهند از نفر برای ریختن مواد اولیه استفاده نمایند و ترجیح می دهند از بالابر کاسه ای یا بالابر زد مخصوص این دستگاه استفاده نمایند.
البته برخی از مشتریان از ما سوال می کنند که آیا می توانند اول دستگاه دمگیری پاکنی پولیش کشمش را خریداری کنند و بعد از مدتی این بالابر را سفارش دهند؟ جواب بله هست.
خرید بالابر هیچ ربطی خرید دستگاه ندارد و خیلی از مشتریان ما تنها دستگاه چهار کاره را سفارش می دهند، و از یک چهار پایه معمولی و یک کاربر جهت کار با این دستگاه استفاده می کنند.
این ماشین آلات دستگاه دمگیری پاکنی پولیش کشمش را می تواند سه فاز و تکفاز ساخته شود و از لحاظ قیمت ها، برابر می باشد.
نکته مهم اینکه چهار کار این دستگاه که دمگیر پوچگیری و الک نمودن ( در صورت اینکه دو الک باشد سایز بندی نیز می کند) و در نهایت مرحله براق نمودن کشمش یا پولیش می باشد.
البته الان نوع جدیدی از این دستگاه چهارکاره طراحی شده است که دور موتور با اینورتر کنترل و بسیار با کیفیت عملکرد پوپگیر و دمگیری را انجام می دهد
حال این چهار عملکرد هر کدام چون دارای کلید جداگانه می باشند می تواند در صورت نیاز هر کدام از این عملیات را حذف کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک