دستگاه تی بگ زن دم نوش گیاهان داروئی با قیمت مناسب و کارایی بالا و تجهیزاتی برای بسته بندی پیشرفته تر کار شما را در خط تولید و بسته بندی ساده تر می کند.
دستگاه تی بگ ساز بالشتی دم نوش تک نخ و دو نخ در ایران ساخته می شود و اگر می خواهید که خط تولید و بسته بندی چای تی بگ و یا تی بگ ساز دم نوش گیاهی به صورت تمام اتوماتیک را خریداری کنید، نیاز است که مشخصات اندازه، نحوه کارکرد، و عکس دستگاه و انواع بسته بندی چای و یا بسته بندی دم نوش های گیاهان داروئی را بشناسید.
دستگاه تی بگ ساز دم نوش گیاهان داروئی علاوه بر گیاهان داروئی، قادر خواهد بود که چای سبز، چای سیاه و قهوه را به صورت حجمی بسته بندی کرده و در عین حال در چند جهت و با استفاده از روش اولتراسونیک و سیل و برش محصولات را به بهترین شکل و با کیفیت عالی آماده نموده و این دستگاه ها به روش های حجمی و پیمانه ای کار می کنند.
عملکرد دستگاه بستهب ندی تی بگ ساز دم نوش به صورت الکترومکانیک است و می تواند دمنوش و یا چای را در بهترین شکل ممکن بسته بندی به شما تحویل دهد. این دستگاه دارای مخزن استیل است و که هم همزن و هم میکسر دارد که برای میکس کردن چمد گیاه مختلف و ساخت انواع دم نوش مناسب است. برق این دستگاه تک فاز است و می توانید در فضاهای موچک و در کارگاه های خانگی از آن استفاده کنید. به صورت انحصاری و بدون واسطه می توانید از این مجموعه و انواع دستگاه تی بگ ساز دم نوش گساهان داروئی و چای ساز دیدن نموده و بر اساس هزینه و میزان تولید و بسته بندی اقدام به خرید نمایید.
دستگاه تی بگ ساز دم نوش به شکل مستطیل با قدرت تولید و نحوه کارکرد عالی در خط تولید کارگاه شما می تواند سال ها کار کند. اطلاعات در خصوص نحوه کارکرد و هزینه ها و نحوه فروش و تحویل تجهیزات را می توانید از طریق کارشناسان دریافت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک