دستگاه بوجاری دمگیری پاک کنی کشمش برای انواع کشمش و مویز در کل کشور از هر نوع که باشد کاربرد دارد و موتور بنا به درخواست مشتری تکفاز یا سه فاز می باشد.
جهت تمیز کردن هر نوع کشمش، سبز یا سیاه، پلویی یا مویز می توان از این دستگاه استفاده نمود. این دستگاه ورودی هشت تن را می تواند با احتساب در 12 ساعت کار طراحی شده است.
نوع کشمش هم مهم نیست برای انواع کشمش در تمام استان های کشور اعم استان فارس، قزوین، ملایر، خراسان و… مناسب می باشد و اینکه بعضی از مشتریان سوال می کنند کشمشی که می خواهند دمگیری نمایند مرطوب هست آیا می توان از این نوع دستگاه بوجاری دمگیری پاک کنی کشمشاستفاده نمود؟ بله می تواند و روش آن را کامل به شما آموزش خواهیم داد و سوال دیگر آنکه کشمش که برای پلو می باشد، هم کاربرد دارد؟ بله می تواند از این دستگاه برای کشمش پلویی هم استفاده نمایید.
اگر می خواهید کشمش از اندازه سایز بندی شود از دو نوع الک در این قسمت سوم استفاده می گردد و طول سرند هم اختیاری می باشد و دستگاه هایی که تاکنون برای مشتریان طراحی شده است 2.60 تا چهار متر بوده است.
البته بعضی از مشتری سفارش یک دستگاه سرند جداگانه را هم می دهند که این امر اختیاری می باشد می توانید طول سرند را خودتان انتخاب کنید.البته می توانید از این سرند جهت الک کردن انواع مواد غذایی مانند حبوبات، تخمه، آلبالو ذغال اخته خشک استفاده نمایید.
این دستگاه بوجاری دمگیری پاک کنی کشمش می تواند به صورت آهنی با رنگ کوره ای یا تمام از جنس استیل ساخته می شود.
اما در کیفیت عملکرد کارکرد دمگیری، پوچگیری بوجاری یکسان می باشد و قیمت نوع دستگاه ساخته شده استیل بخاطر بالاتر بودن قیمت ورق استیل نسبت به ورق آهن بیشتر هست.
این دستگاه بوجاری دمگیری پاک کنی کشمش حداقل دارای سه موتور می باشد و می تواند چهار عمیلرکرد را با این سه موتور انجام دهد و اگر بخواهید که تعداد موتور یک یا دو عدد کمتر شود در آن زمان فقط عملکرد دمگیری را تنها انجام می دهد و تنها سه موتورها هستند که چهار می تواند در طول هم انجام دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک