دستگاه بسته بندی چهار توزین دست دوم برای محصولات گرانولی موادغذایی و دارویی مناسب است و به صورت آنلاین در سایت مشخصات آن موجود است.
دستگاه بسته بندی چهار توزین دست دوم برای کارگاه های تولیدی خانگی و برای کارآفرینان بسیار مناسب است چرا که سیستم ساخت این دستگاه ها به صورتی است که بسیار مقاوم و مستحکم هستند و خرید دستگاه دست دوم در هزینه های آن ها خواهد کاست.
دستگاه بسته بندی چهار توزین، دو توزین، 8 توزین و بالاتر هر یک با توجه به میزان تولید و سرعت کار انتخاب می شود و این امر برای کارگاه های مختلف تولید مواد غذایی و محصولات شیمیایی و داروئی اهمیت فوق العاده دارد.
کارگاههایی که فضای کوچک تری دارند از دستگاه بسته بندی چهار توزین خریداری می کنند. چرا که ارتفاع بالابر در این تجهیزات کمتر است اما در قدرت و کارایی دستگاه مورد نظر هیچ تردیدی وجود ندارد.

دستگاه بسته بندی چهار توزین دست دوم

دستگاه بسته بندی چهار توزین دست دوم

تولید روز افزون نیاز به بسته بندی های شیک و تمیز را بیشتر کرده است چرا که خریدار ترجیح می دهد که علاوه بر کیفیت میزان کیفیت بسته بندی هم هر چه بهتر باشد. دستگاه دست دوم بسته بندی کاملا نو بوده و هیچگ.نه نقص فنی نداشته و توسط کارشناس و متخصص این دستگاه ها مورد بررسی قرار گرفته است و ضمانت نامه فروش در اختیار خریدار قرار می گیرد.
دستگاه چهار توزین برای محصولات مختلف و برای کارگاه های تولیدی ثبت سفارش می شود و این کار بدون واسطه و مستقیم صورت می گیرد و در هنگام نصب هم آموزش های لازم به اپراتور داده می شود. حبوبات، چای،برنج، قند و شکر، ماکارونی و بسیاری دیگر از محصولات با دستگاه بسته بندی چهار توزین به شکلی متفاوت و شیک بسته بندی می شوند.
عملکرد توزین، سیستم plc، و سیستم کنترل دور محور از جمله خصوصیات این دستگاه است. قیمت خرید و فروش دستگاه چهار توزین بسته بندی دست دوم بسیار ارزان و مطابق با عرضه و تقاضا و همچنین کارکرد دستگاه تعیین می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک