دستگاه بسته بندی پیمانه ای حبوبات دست دوم استوک کاملا اتوماتیک است و برای بسته بندی محصولات گرانولی مانند نمک، قند، شکر و غلات هم کاربرد دارد.
دستگاه های بسته بندی در صنعت تولید و بسته بندی مواد غذایی اهمیت فوق العاده دارند و کاربرد آنها در این صنعت موجب شده است که انواع مواد غذایی و بهداشتی و داروئی با وزن کشی های دقیق پیمانه ای بسته بندی شوند.
محصول مورد نظر زمانی که توسط بالابر در داخل مخزن دستگاه بسته بندی ریخته شد، توسط پیمانه های قابل تنظیم وزن شده و در داخل کیسه ها تخلیه می شود و به طور اتوماتیک بسته بندی می شود. محصولات گرانولی مانند حبوبات و نمک و شکر توسط این تجهیزات به بهترین شکل وزن و بسته بندی می شوند.
منوی فارسی و همچنین انتخاب سایر زبان ها و سرعت بالای این تجهیزات از مزایای آن ها به شمار می روند. این وزن کشی اگر چه با سرعت صورت می گیرد ولی دارای درصد خطای بیستری نسبت به سیستم توزین دار است. ماکارونی،غلات و خشکبار و حبوبات از جمله توسط این تجهیزات و دستگاه های خط تولید و بسته بندی برای فروشگاه ها و سوپر مارکت ها آماده سازی و بسته بندی می شوند.
کارگاه های کوچک و کارخانه های بزرگ صنعتی از این تجهیزات با توجه به ابعاد و فضای کار خود استفاده می کنند. برق دستگاه بسته بندی پیمانه ای حبوبات سه فاز است و بر طبق درخواست مشتری در هنگام ساخت و تولید به برق تک فاز تغییر می کند.
دستگاه های پیمانه ای به صورت دست دوم و کارکرده هم برای فروش آماده می شوند و به این ترتیب می توانید با پرداخت مبلغ کمتری اقدام به تهیه ماشین آلات نمایید.
دستگاه بسته بندی دست دوم دارای تمام ضمانت ها و خدمات پس از فروش است و به جهت این که توسط کارشناسان و متخصصین فنی مورد بازبینی قرار گرفته است بدون هر گونه عیوب فنی برای خرید توصیه می شود. اطلاعات فروش را می توانید از وب سایت دریافت نمایید.
دستگاه های کارکرده بسیار نو هستند و از سرعت بالایی هم برخوردار است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک