تامین دستگاه بسته بندی پودری و توزین دار دست دوم صنعتی و نیمه صنعتی تک فاز و سه فاز در دفتر نمایشگاهی ما در کرج انجام می شود.
دستگاه بسته بندی توزین دار دست دوم که برای مواد گرانولی کاربرد دارد به صورت دو توزین، چهار توزین و مالتی توزین در این مرکز ارائه می گردد.
تامین دستگاه بسته بندی پودری و توزین دار دست دوم و همچنین خط کامل بسته بندی حبوبات، خشکبار و ماشین آلات در حوزه مواد غذایی استوک صنعتی و نیمه صنعتی امکان پذیر می باشد.
همچنین دستگاه بسته بندی پودری آردی موجود در نمایشگاه می تواند انواع مواد پودری و آردی مانند نمک، فلفل، زرچوبه ادویه جات، گیاهان دارویی پودرشده و … را بسته بندی نماید.

تامین دستگاه بسته بندی پودری و توزین دار دست دوم

این دستگاه بسته بندی پودری به صورت سه فاز بوده و با لوله یقه موجود می تواند از 20 گرم تا 200 گرم را بسته نماید و اگر لوله یقه بزرگتر، بسته بندی با وزن بالا نیز انجام میدهد.
اگر شما متقاضی درخواست دستگاه بسته بندی پودری دست دوم که با گرم بالاتر از 400 گرم را بسته بندی نماید می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و درخواست دستگاه خود را ارائه دهید تا یشنهادات دیگر در مورد بقیه ماشین آلات را دریافت نمایید.
دستگاه بسته بندی پودری می تواند به صورت نبمه اتومات نیز باشد که در این نوع دستگاه باید پاکت یا پت را به طور دستی جلویی نازل خروجی گرفت تا محصول ریخته شود و دوخت پاکت یا سیل کردن بطری باید به صورت دستی انجام گیرد.
دستگاه نیمه اتومات قیمت کمتری نسبت به نوع اتومات خود دارد و سرعت دستگاه اتومات بستگی به کاربر دارد و به اصطلاح تا زمانیکه کاربر خسته نشود می تواند کار بسته بندی را انجام دهد.
بجز انواع دستگاه های توزین و پودری، دستگاه های پرکن پودری و گرانولی، دستگاه بسته بندی تی بگ و پیلوپک به همراه خط کامل اتومات کم کارکرد نیز در داخل نمایشگاه وجود دارد.
کارشناسان فروش ما پیش از فروش انواع دستگاه ها آماده مشاوره رایگان به مشتریان محترم می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک