دستگاه بسته بندی دو توزین دست دوم اورهال با قیمت بسیار ارزان و تایید شده سلامت موتور و مکانیکی از طرف کارشناسان فنی برای فروش فوری آماده واگذاری است.
دستگاه دو توزین که به صورت اتوماتیک کار می کند برای بسته بندی خشکبار، حبوبات، چای و برنج، شکلات و قند و چیپس سیب زمینی خریداری می شود. سرعت و قدرت بسته بندی و نوع سلفون برای بسته بندی، به نوع دستگاه بستگی دارد و این امر موجب می شود که قیمت هر یک از انواع دستگاههای بسته بندی متفاوت باشد.
دستگاه بسته بندی دو توزین دست دوم صنعت سازان برای بسته بندی و آماده سازی بسیار از محصولات گرانولی مورد نیاز است و قیمت خرید آن نسبت به دستگاه های نو و آکبند بسیار ارزان تر و پایین تر است.
دستگاه بسته بندی دو توزین اورهال شده هم به صورت آکبند و هم به صورت دست دوم قابل تهیه است و تجهیزاتی که در خط بسته بندی به کار گفته می شوند به جهت این که دارای کارایی و مقاومت بالایی هستند سال ها بدون این که اشکالات فنی داشته باشند کار می کنند. قبل از فروش دستگاه دست دوم بسته بندی دو توزین، کارشناس مربوطه کلیه مسائل فنی آن را مورد بازدید و بررسی قرار داده است و تاییدیه های لازم را دریافت نموده است. برای سفارش خرید می توانید از طریق نمایشگاه ها و فروشگاه های اینترنتی.
سایت های معتبر بازدید نموده و دستگاه مورد نیاز خود را بررسی و ثبت سفارش نمایید. توزین و دستگاه های دیجیتال در هنگام خرید اهمیت ویژه دارند و باید سالم باشند. تمامی دستگاه ها در نمایشگاه ما به صورت دست دوم استوک کم کارکرد می باشد.
دستگاه بسته بندی دو توزین مواد گرانولی و یا دستگاه هایی با تعداد توزین بیشتر را هم در صورت موجود بودن می توانید به صورت دست دوم خریداری نمایید. دستگاه دو توزین بسته بندی دارای 2 توزین به صورت ترازوی دیجیتال برای وزن کشی دقیق است و کارکردی تمام اتوماتیک دارد. از جمله خدمات این مجموعه دارای خدمات پس از فروش است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک