دستگاه بسته بندی دو توزین خانگی کارکرده به همراه دستگاه چهار توزین دست دوم و خط کامل تولید برای بازدید عموم در نمایشگاه موجود و قابل بررسی است.
دستگاه بسته بندی برای کارگاه های تولیدی خانگی و حتی برای کارخانجات هم اهمیت فوق العاده دارند.
در مبحث دستگاه های بسته بندی خانگی باید به دو نکته توجه شود اول اینکه موتور دستگاه تک فاز باشد و دوم آنکه ارتقاع دستگاه متجاوز از 2.40 نباشد. در شکل روبرو این این دستگاه هر دو این خصوصیات را دارد.
کارگاه های کوچک از دستگاه دو توزین بسته بندی که کوچکتر است و ارتفاع کمتری دارد خریداری می کنند و دستگاه های با توزین بیشتر و ارتفاع بالابر بلندتر برای کارخانجات بزرگ بسیار مناسب است.
دستگاه بسته بندی دو توزین خانگی کارکرده برای تولیدکننده های خانگی می تواند یک موقعیت استثنایی ایجاد کند چرا که می توانند با قیمت ارزان و نازلترین قیمت اقدام به خرید تجهیزات کرده و برای صرفه جویی در هزینه های خود قادر خواهند بود از این امکانات استفاده کنند.
خرید دستگاه بسته بندی برای کلیه کارگاه و تولیدکننده ها به صورت دست دوم و کارکرده باشد این موقعیت را به وجود می آورد که با هزینه کمتر، دستگاهی با مشخصات خوب و با قیمت ارزان تر بخرد.
دستگاه دو توزین دارای ترازوهای دیجیتال است و به خوبی بسته بندی در سلفون و یا قوطی صورت می گیرد. دستگاه بسته بندی دو توزین کارکرده همان کارایی مقاومت و استحکام دستگاه نو را دارد و فقط ارزانتر است.
اصولا خرید و فروش دستگاه بسته بندی امری مرسوم است چرا که بسیاری از کارگاه های کوچک برای آغاز به کار خود نیاز دارند که دستگاه مورد نیاز خود را برای صرفه جویی در هزینه ها به صورت کارکرده بخرند. دستگاه بسته بندی موجود کاملا سالم است و هیچگونه نقص فنی نداشته و بهترین متریال در ساخت آن به کار رفته است ئ بسیار کم کارکرده است.
گارانتی و ضمانت فروش هر نوع دستگاه بسته بندی کارکرده توسط این مجموعه در هنگام فروش و تحویل دستگاه ارائه خواهد شد.
انواع خشکبار، حبوبات، چای و قند و شکر و حتی بسیاری از انواع داروها و مواد شیمیایی و داروهای گیاهی توسط دستگاه بسته بندی دو توزین کارکرده قابل بسته بندی است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک