دستگاه بسته بندی دو توزین اتوماتیک کارکرده مواد غذایی گرانولی را می توانید در سایت آنلاین و نمایشگاه ما مشاهده و ثبت سفارش خرید نمایید.
دستگاه بسته بندی اتوماتیک دارای تجهیزاتی دیجیتال است و در هنگام نصب و راه اندازی می توانید از توصیه های لازم که به شما داده می شود استفاده کنید.
کلیه تجهیزاتی و ورق هایی استیل و گالوانیزه که در این دستگاه ها به کار گرفته شده است، مورد تایید کارشناسان فنی قرار گرفته است و به جهت این که دستگاه کارکرده و دست دوم است می توانید با قیمت ارزان تر آن را خریداری کنید.
دستگاه بسته بندی دو توزین اتوماتیک کارکرده دارای قیمت مناسب است و برای کارگاه ها و مشاغل خانگی بسیار کارآمد طراحی شده است و دستگاه ها و تجهیزاتی که در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند متفاوت هستند و مشخصات دستگاه ها دارای طول و عرض و ارتفاع متفاوت است و از برق تک فاز و یا سه فاز استفاده می شود و سرعت بسته بندی در دقیقه و وزن بسته بندی های هم بسته به تعداد توزین ها و نوع دستگاه متفاوت است.
سازنده دستگاه های بسته بندی که با این مجموعه همکاری می کنند برای تولید بهترین دستگاه تک توزین از سیستم اتوماتیک با سیستم plc و مانیتور لمسی که منوی فارسی دارد و همچنین سیستم عیب یاب و اتوماتیک استفاده و نصب نموده است و این دستگاه برای بسته بندی مواد گرانولی مناسب تر است.
دستگاه تک توزین از جهت کارکرد تفاوتی با دستگاه های دو توزین و یا چهار توزین ندارد و فقط تعداد توزین ها با یکدیگر متفاوت است. بسته بندی مواد گرانولی مانند انواع غلات، جبوبات، خشکبار، قند، شکر، نمک، تخمه، پسته و کشمش و هر محصول گرانولی مانند پفک، شکلات را هم می توانید با دستگاه دوتوزین و تک توزین به راحتی انجام دهید. لفاف های پلی استر و سلفون و فویل آلومینیومی مورد استفاده این دستگاه ها است.
وزن دستگاه و ابعاد آن و همچنین نوع بسته بندی را می توانید در هنگام خرید مورد بررسی قرار داده و بهترین دستگاه دست دوم تک توزین را خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک