دستگاه بسته بندی دست دوم حبوبات چهار توزین سه فاز دارای تابلو نو و برنامه پی ال سی جدید با دقیق بالا می باشد و هماکنون آماده بکار می باشد.
انواع دستگاه های بسته بندی مواد غذایی گرانولی و پودری در نمایشگاه می باشد که دستگاه بسته بندی چهار توزین یکی از این ماشین آلات می باشد.
این دستگاه چهارتوزین حتی قسمت های مکانیکی آن نیز اورهال شده و هاپرها کاملا نو می باشد. البته این دستگاه دارای بالابر و مخزن نیز می باشد و در صورت درخواست مشتری بالابرها نیز بفروش می رسد و دارای لوله یقه 34 می باشد که برای بسته بندی اونواع مواد حبوبات شکر و … کاربرد دارد.
البته چنانچه نیاز به لوله یقه اضافی داشته باشید می توانید از ما تهیه نمایید. ارائه خدمات نیز از طریق کارشناسان مان امکان پذیر می باشد و در صورتیکه درخواست نمایید می توانید کارشناس به محل نصب ماشین آلات حضور یابد و نصب و آموزش کارکرد دستگاه را به شما آموزش دهد.
در جلسه ای که کارشناس به محل شما حضور می یابد بهتر است تا پرسنل شما حضور یابند یا طرز کار با دستگاه را یاد بگیرند و حتما از موارد آموزش فیلم بگیرید و برای خود آرشیو کنید.

دستگاه بسته بندی دست دوم حبوبات چهار توزین

البته خدمات ما همیشگی خواهد بود و همواره می توانید با ما در تماس باشید. تمامی دستگاه هایی که از طریق ما به مشتریان معرفی می گردد به طور کامل اورهال می گردد و مانند دستگاه نو می باشد و قیمت کل تقریبا 35% از قیمت نو آن پایین تر می باشد.
مرکز فروش نمایشگاهی ما در کرج می باشد انواع دستگاه ماشین آلات در خط حبوبات و خشکبار و مواد پودری به همراه بالابرها موجود می باشد.
برای اینکه بسته بندی شیک و تمیز داشته باشیم منظور اینکه برای گرفتن گردوغبار از حبوبات باید از ماشین آلات بوجاری پولیش استفاده کنیم. همچنین این عملکرد سبب می شود تا ماندگاری محصول افزایش یابد.
در هر حال همه حبوبات بعد از برداشت از مزرعه باید پاک و تمیز و دستچین و پولیش شوند.
هماکنون دستگاه پولیش حبوبات به همراه بالابر کاسه ای نیز موجود می باشد که تمام پره های نو می باشد و دینام گیربکس جدید می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک