دستگاه بسته بندی دست دوم توزین شکر سه فاز صنعتی می باشد و برای انواع مواد غذایی و دارویی گرانولی در کارخانه بسته بندی کاربرد دارد.
انواع دستگاه های توزین دار که برای انواع مواد گرانولی کاربرد دارد و در حال حاضر چنانچه نیاز به دستگاه توزین اتومات و نیمه اتومات دارید، دفتر ما در کرج آماده می باشد تا انواع این ماشین آلات را به شما معرفی کنیم.
دستگاه بسته بندی دست دوم توزین شکر که ما به شما معرفی می کنیم تمام قسمت های برق و مکانیک آن کاملا بروزرسانی می گردد و با تست تحویل شما می شود.
چنانچه بخواهید می خواهید در صنعت بسته بندی مواد غذایی فعالیت نمایید نیاز به انواع ماشین آلات ضنعتی دارید، مرکز فروش ما این ماشین آلات را به صورت نو و دست دوم ارائه می دهد و با تیم مهندسان تمام دستگاه ها را بازبینی و تست می نماید و سپس به شما معرفی می نماید.
برای بسته بندی شکر جهت تنظیم بازار که به صورت یک کیلویی انجام می شود احتیاج به لوله 36 می باشد و اگر در صورت خواستید می توانید لوله های سایز متفاوت برای دیگر نوع محصولات غذایی تهیه کنید. البته در برنامه پی ال سی این دستگاه ها بسته بندی مواد غذایی از 200 گرم تا 1200 گرم تنظیم شده است.

دستگاه بسته بندی دست دوم توزین شکر

مورد بعدی این دستگاه بسته بندی دست دوم توزین شکر در برنامه پی ال سی موارد برنامه های دستگاه تاریخ زن، پاکت زن، سیستم گاز ازت نیز وجود دارد تا اگر زمان دیگری خواستید می توانید هر کدام از دستگاه ها را اضافه نمایید.
همانطور که می دانید دستگاه های توزین دار برای انواع مواد گرانولی کاربرد دارد اعم مواد غذایی، دارویی یا هر چیزی که گرانول یا دانه دانه باشد محصول ممکن هست پیچ و مهره باشد فرقی نمی کند.
اگر مواد شما پودری باشد آن زمان باید از دستگاه بسته بندی پودری کمک بگیرید در نوع پودری نیز دستگاه به دو نوع صورت اتومات و نیمه اتومات می باشد.
همه این دستگاه ها در نمایشگاه ما موجود می باشد و در صورت نیاز می توانید نوع محصول خود به صورت حضوری یا حضوری به کارشناش نشان داده تا از نوع تهیه دستگاه خود مطمئن باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک