دستگاه بسته بندی خشکبار دست دوم چهار توزین دکل دار سه فاز دارای تابلو برق نو و برنامه جدید جهت بازدر نمایشگاه دید اماده می باشد.
دستگاه هایی که برای بسته بندی خشکبار کاربرد دارد حتما باید دارای ترازو دیجیتالی باشد تا بتواند به طور دقیق وزن کشی بسته را انجام دهد. چون در هر دو صورت کم بودن وزن بسته ها یا زیاد بودن از مقدار تعیین شده، تولید کننده مواد غذایی دچار مشکل می شود.
دستگاه بسته بندی خشکبار دست دوم چهار توزین که هماکنون موجود می باشد را می توانید در نمایشگاه کرج محمدشهر بازدید فرمایید. البته دو توزین و بالابر و دیگر ماشین آلات خط خشکبار و حبوبات و مواد غذایی پودر نیز موجود می باشد.
دستگاه هایی که ما به شما معرفی می کنیم بعد از فروش دارای خدمات نیز می باشد. علاوه بر دستگاه بسته بندی توزین دار، چنانچه دستگاه تفت، دستگاه لووک، دستگاه سرند و انواع دستگاه برای فرآوری آجیل و خشکبار موجود می باشد.
در خط میوه خشک دستگاه شستشو، دستگاه اسلایسر؛ دستگاه خشک کن کوچک و بزرگ کابینی موجود می باشد.

 

دستگاه بسته بندی خشکبار دست دوم چهار توزین

قیمت این دستگاه در حال حاضر از 30% تا 40% از قیمت نو آن پایین تر می باشد در حالیکه این دستگاه دارای تابلو برق و برنامه نرم افزاری جدید آپدیت دارای دقت بالا تعداد بسته بندی در دقیقه می باشد و قسمت توزین بالا هاپرها نیز نو و جدید می باشد و قسمت های فک های عمودی و افقی دستگاه نو می باشد.
البته نوع دیگر دستگاه برای بسته بندی مواد گرانولی، بسته بندی حجمی یا پیاله ای می باشد که برای حبوبات، شکر، نمک کریستالی بسیار مناسب می باشد ولی برای خشکبار مانند پسته، فندق، تخمه، میوه خشک بهتر هست از دستگاه بسته بندی توزین دار استفاده گردد . چون مخصوصا پسته و فندق و آجیل دارای قیمت بالا می باشند و باید با دستگاه توزین بسته بندی شوند تا وزن دقیق را به ما بدهند.
کسانی که از ما دستگاه خرید می کنند معمولا جز مشتریان دائم ما هستند و برای خرید دستگاه جدید با مجدد تماس می گیرند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک