دستگاه بسته بندی خشکبار توزین دار صنعتی دست دوم در دو نوع دو یا چهار توزین با کارکرد فنی سالم به همراه خط کامل موجود می باشد.
دستگاه بسته بندی توزین دار در کارخانه مواد غذایی و شیمیایی کاربرد دارد، دارای ارتفاع 290 سانتی متر و سه فاز می باشند.
برای دستگاه های بسته بندی با کاربرد در خانه یا منزل از دستگاه تک توزین یا دو توزین استفاده می گردد که در اینصورت باید دارای ارتفاع کمتر و در حدود 260 سانتی متر باشد.
از آن جهت که صادرات خشکبار و آجیل ایران مانند آلو، پسته، انواع میوه های خشک و دیگر محصولات از استقبال بسیار خوبی در کشورهای دیگر مواجه شده است این کار با موفقیت و به صورت روز افزون در کارگاه و کارخانه های صنعتی توسعه یافته است و دستگاه های بسته بندی در انواع توزین دار با دقت کامل بر اساس وزن دلخواه تنظیم شده و محصول را پاکت، دوخت و بسته بندی می کنند.
ماشین آلات و دستگاه بسته بندی خشکبار توزین دار صنعتی دست دوم دارای کارایی و استفاده بسیار در خط بسته بندی محصولاتی مانند خشکبار، سبزی، میوه خشک، حبوبات، غلات، تافی مواد سیمیایی و دارویی هستند در سال های اخیر دارای فروش خوبی همراه بوده است.
برای بسته بندی انواع خشکبار و آجیل و تولید درآمد و ایجاد کسب و کار کارگاهی می توانید با خرید خط کامل بسته بندی تک فاز یا سه فاز اقدام به فعالیت و شروع به کار کنید.

دستگاه بسته بندی خشکبار توزین دار صنعتی دست دوم

حتی برای بسته بندی در منازل می توان از دستگاه هایی در بسته بندی ولی با کارکرد آسان کار می کنند شروع کنید.
دستگاه های بسته بندی خشکبار را بعد از این که شما مجوزهای لازم و برند محصول خود را از طریق سازمان های بهداشتی دریافت کردید می توانید در کارگاهی کوچک و فضای منزل راه اندازی کنید.
با کار و استفاده از نیروی انسانی اقدام به خرید انواع میوه کرده و با کمک دستگاه اسلایسر، خشک و بعد از توزین بسته بندی نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک