دستگاه بسته بندی حجمی پیمانه ای دست دوم برای محصولاتی مانند انواع مواد غذایی مانند شکر، نمک، حبوبات یاهان داروئی و مواد بهداشتی بسیار مناسب است.
سیستم توزین در دستگاه های بسته بندی حجمی پیمانه ای اهمیت فوق العاده دارد و باید بتواند با دقت فراوان وزن بسته ها را تعیین نماید. دستگاه بسته بندی حجمی پیمانه ای هم به صورت دست دوم و هم به شکل و انواع دستگاههای دست دوم در بازار قابل خرید و فروش است.
در بورس خرید و فروش انواع تجهیزات صنعتی می توانید نمونه های بسیاری از این ماشین آلات را که هم ساخت داخل هستند و هم وارداتی هستند پیدا کنید.
بهتر است قبل از این که اقدام به خرید دستگاه پیمانه ای کنید با توجه به میزان هزینه های خود و میزان تولید و ابعاد دستگاه ها اطلاعاتی را دربافت نمایید.
این واحد صنعتی که با تولید کننده های بزرگ صنعتی در کشور همکاری نزدیک دارد می تواند بهترین و مجهزترین دستگاه های دست دوم و کم کارکرده و نو را به شما معرفی نماید.
این دستگاه سیستمی یکپارچه اتوماتیک دارد و وزن هر بسته بر اساس حجم پیمانه انجام می شود. دارای سیستمی با منوی فارسی است و از مزایای این دستگاه سرعت بالای آن در بسته بندی است و البته در صد خطای آن در وزن کشی از سیستم توزین دار بیشتر است.
محصول توسط بالابر در داخل مخزن دستگاه بسته بندی ریخته می شود و توسط پیمانه ها وزن می شود و در داخل کیسه ها تخلیه و سپس به صورت اتوماتیک بسته بندی می گردد.
موارد استفاده از دستگاه مخصوص بسته بندی حجمی پیمانه ای دست دوم، غلات، نمک، پودر ژله، پودرهای شوینده، مواد داروئی، ذغال و مواد شیمیایی به صورت اتوماتیک است.
دستگاه بسته بندی که به صورت دست دوم به شما معرفی می شود همان کیفیت و کارایی دستگاه های نو را دارد و در قیمت آن می توانید اطمینان داشته باشید که بسیار پایین تر از قیمت دستگاه های نو و آکبند است.
سیستم توزین این ماشین آلات بسیار دقیق است و قیمت هر یک از دستگاه ها با توجه به کاربرد و متریال آن بسیار عالی است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک