دستگاه بسته بندی حبوبات کارکرده که در حد نو بوده و بسیار کم کار است می توانید از طریق کارشناسان این سایت درخواست و ثبت سفارش خرید بدهید.
دستگاه های بسته بندی حبوبات و خشکبار به صورت خط کامل را چنانچه درخواست نمایید و برای کارخانه صنعتی خود و بسته بندی انواع حبوبات و خشکبار نیاز داشته باشید می توانید درخواست خرید داده و در بعضی موارد دستگاه بسته بندی حبوبات کارکرده موجود بوده و در حد نو می باشند و به دلیل این که دارای قیمت مناسب تری هستند برای کارخانه ها و کارگاه هایی که تازه شروع به کار نموده اند بسیار مناسب هستند.
اگر به تازگی خط تولید و بسته بندی خود را افتتاح نموده اید و نیاز به دستگاه بسته بندی حبوبات کارکرده می توانید بازدید نموده ودر صورت مناسب بودن اقدام به خریداری نمایید.
ماشین آلات، تجهیزات و دستگاه های خط بسته بندی حبوبات به صورتی ساخته می شوند که بتوان با آنها محصولات را برای بسته بندی وزن نمود به طوریکه بر روی برچسب تولید وزن این بسته ها ذکر می شود
خط کامل دستگاه بسته بندی حبوبات شامل پاک و بوجاری نمودن، دستچین، پولیش و در نهایت بسته بندی می باشند.
در بعضی موارد دستگاه های بسته بندی حبوبات کارکرده در اختیار این مجموعه قرار می گیرد و برای فروش عرضه می شود و از آن جهت که از نظر فنی و کارکرد مورد تایید قرار می گیرند و یا عیوب جزئی آنها برطرف می شود برای فروش در اختیار خریدار خط قرار داده می شود.
در حین خرید، این دستگاه ها کاملا مورد بازبینی قرار می گیرند و ایمنی و کارایی آنها بررسی می شود و سپس برای ثبت در لیست فروش قرار می گیرند.
انواع دستگاه های بسته بندی حبوبات به طور کامل اگر کار کرده باشند اختلاف قیمت بسیاری با نوع آکبند آن دارند و از آن جایی که انواع این دستگاه ها را می توان سال مورد استفاده قرار داد، خرید آنها بسیار مقرون به صرفه است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک