خط دستگاه بوجاری بسته بندی حبوبات کارکرده برای فروش آماده ارسال و تحویل است. این ماشین آلات دارای تاییدیه های فنی هستند و هیچگونه عیب فنی هم ندارند.
خط تولید و بسته بندی متشکل از دستگاه های زیادی است که هر یک می توانند در سورت و بسته بندی انواع حبوبات عملکرد مناسبی داشته باشند.
انواع لوبیا چیتی، لوبیا قرمز، نخود و غلات و همچنین محصولات و مواد غذایی بسیاری را می توان با این تجهیزات به صورت کامل و با دقت هر چه تمام تر بسته بندی نمود.
دستگاه های بوجاری که در خط تولید و بسته بندی نصب می شوند کار جداسازی گرد و خاک و سنگ را انجام می دهند و حبوبات را برای فرستاده شدن به خط دستچین و پولیش آماده سازی می کنند.

خط دستگاه بوجاری بسته بندی حبوبات کارکرده

خط دستگاه بوجاری بسته بندی حبوبات کارکرده

خط دستگاه بوجاری بسته بندی حبوبات کارکرده مانند بالابر کاسه ای و بالابر z و دیگر دستگاه هایی که برای خط تولید و بسته بندی مورد نیاز هستند با قیمت های بالایی به فروش می رسند، اما برای این که بتوانید با قیمت مناسب و ارزان تر این ماشین آلات را تهیه کنید می توانید از تجهیزاتی که به صورت دست دوم و کارکرده در نمایشگاه و فروشگاه ها موجود هستند استفاده کنید.
فروش دستگاه های دست دوم به سبب این که این ماشین آلات دارای عملکرد بالایی هستند، اما در عین حال قیمت آن ها بسیار ارزان تر است با توجه به هزینه های جانبی رونق خوبی دارند.
امروزه بسیاری از مواد غذایی و محصولات بهداشتی و همچنین خشکبار و حبوبات و غلات به صورت بسته بندی شده بیشتر مورد استفاده عموم قرار می گیرند و در فروشگاه ها این محصولات با استقبال مواجه شده اند. خط بوجاری از جهت این که می تواند ناخالصی ها و گرد و غبار و سنگ را از حبوبات جدا کند برای کیفیت تولیدات و بسته بندی آن ها بسیار مهم است.
خط دستگاه بوجاری بسته بندی حبوبات کارکرده نقش خود را در کارگاه های صنعتی و حتی برای کارگاه های کوچک خانگی بیشتر نمایان کرده و خریدار می تواند برای ایجاد و نصب و راه اندازی خط تولید و بسته بندی و یا فعال نمودن قسمتی از خط تولید از بهترین دستگاه های دست دوم که بسیار کم کارکار کرده اند استفاده کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک