خرید مینی فر گاز مخصوص شیرینی پزی و کیک به شما امکان می دهد که کیفیت تولیدات خود را در کارگاه و یا در منزل با عنوان مشاغل خانگی افزایش دهید.
خرید مینی فر گاز مخصوص شیرینی پزی 4، 6 و 8 دیس فن دار به کمترین قیمت و با هزینه ای قابل قبول برای شما ثبت سفارش می شود. این فرها دارای سینی های با ابعاد 40*60 می باشند و قابلیت پخت انواع کیک و شیرینی را دارد.
قیمت انواع مینی فر که با سوخت گاز کار می کند برای صرفه جویی در هزینه های شما بسیار مقرون به صرفه است. برای خرید مینی فر گاز مخصوص شیرینی پزی می توانید از مشاوره کارشناسی همکاران ما در بخش فنی بهره مند خواهید شد و این کار به شما این امکان را می دهد را که برای پخت انواع شیرینی و غذاهای مختلف از مینی فر نهایت استفاده را ببرید.
برای ثبت سفارش خرید مینی فر باسوخت مورد دلخواه از نمونه های تولید شده دیدن نمایید.
مینی فر موجود در این واحد علاوه بر این که دارای پایه هایی برای حمل و نقل آسان است از بهترین عایق بندی هم برخوردار است و همین امر موجب شده است که برای خریدار اهمیت پخت یکنواخت و با شعله های قابل تنظیم و همچنین سرعت کار و صرفه جویی در سوخت مشخص شود.
برای خرید مینی فر مخصوص شیرینی پزی که به صورت گازی کار می کند می توانید از طریق کارشناسان فروش و ثبت سفار خرید اقدام نمایید و همچنین در سایت کلیه اطلاعات به روز شده و به شکلی ساده این اطلاعات در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.
در هنگام نصب و بهره برداری از فر مخصوص شیرینی پزی آموزش های لازم به اپراتور داده می شود و این امر اهمیت ویژه ای دارد که بتوانید به سادگی با فر کار کنید. مصرف بهینه سوخت و سرعت در پخت و بدنه استیل عایق بندی شده از مزایای فر گازی است و برای تنظیم شعله ها از دسته هایی که بر روی فر نصب شده است می توانید بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک