خرید فر کیک پزی نیمه صنعتی خانگی کوچک فن دار برای کارگاه خود اشتغالی مناسب است؟ اطلاعات قیمت مربوط به دستگاه ها را چطور و از کجا به دست بیاورم؟
تمام فرهای نیمه صنعتی خانگی تک فاز و صنعتی که برای خرید به شما پیشنهاد می شود، دارای گارانتی بوده و ضمانت پس از فروش دارند و تمام قطعات به کار رفته در فرهای کیک پزی و قنادی چه به صورت خانگی و یا در سایزهای بزرگ با متریال عالی و کیفیت درجه یک ساخته شده اند.
خرید فر کیک پزی نیمه صنعتی خانگی تک فاز با ماکزیمم دمای 300 درجه سانتی گراد را از نمایشگاه دایمی ما و با سفارش اینترنتی انجام دهید و در همین راستا از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.
مینی فرهای قنادی نه تنها برای پخت انواع کیکی و شیرینی در قنادی ها ساخته می شوند بلکه برای پخت پیتزا، لازانیا و غذای نان گوشتی مناسب می باشد این فر به صورت ثابت و تک فاز ساخته می شوند و فرهای خانگی در سایزهای کوچکتر با داشتن قابلیت جابجایی توسط چرخ های تعبیه شده در زیر دستگاه بسیار پر مصرف هستند و بسیاری از افرادی که می خواهند کسب و کار خانگی خود را راه بیاندازند می توانند با سفارش خرید یک دستگاه فر کیک پزی خانگی نیمه صنعتی کار خود را آغاز کنند.
فرهای خانگی با دیس 40*60 نه تنها قابل حمل و نقل هستند و با پایه های تعبیه شده در آنها حرکت و جابجایی آن ها ساده تر شده است بلکه به صورت برق و گازی ساخته شده اند و در میزان هزینه های مصرف انرژی بسیار تاثیرگذار هستند.
برای تولید انواع نان های سنتی، شیرمال، شیرینی، کلوچه های محلی استانها و کیک صبحانه می توانید اقدام به خرید یک نمونه از فرهای خانگی نموده و همچنین برای این که بتوانید به راحتی از نحوه خرید و فروش و قیمت اطلاعات کافی را به دست بیاورید کافی است از سایت و یا کانال تلگرام استفاده کرده و راه های خرید را بررسی نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک