خرید فر شیرینی پزی نیمه صنعتی کوچک چهار دیس برای تولید و سفارش پخت در منزل توصیه شده است و قیمت آن هم مقرون به صرفه و ارزان است.
فر شیرینی پزی کوچک تمام استانداردهای لازم را برای تولید هر گونه شیرینی و بیسکویت دارد و از استیل درجه یک ساخته شده است و بسیار کارآمد طراحی و ساخته شده است.
سرعت پخت در این فر بالاست و به صورت اتوماتیک کار می کند و از آن جایی که در هنگام پخت شعله ها به صورت یکنواخت پخش می شوند کیفیت تولید و پخت شیرینی در این دستگاه ها چند برابر است.
خرید فر شیرینی پزی نیمه صنعتی کوچک برای کسانی که به تولیدات خانگی علاقه دارند و می خواهند کارگاه کوچک تولیدی خود را داشته باشند بسیار مناسب است.

خرید فر شیرینی پزی نیمه صنعتی کوچک

خرید فر شیرینی پزی نیمه صنعتی کوچک

فرهای شیرینی پزی کوچک دارای بدنه محکم که از استیل درجه یک ساخته شده است و عایق بندی آن هم بسیار خوب است طراحی و ساخته می شود و دارای شیشه نشکن است که می توانید مراحل پخت را زیر نظر داشته باشید.
قیمت مناسب و ارزان فرهای شیرینی پزی به شکا کمک می کند که با هر نوع بودجه و سلیقه ای امکان خرید فر کوچک را داشته باشید و از آن جایی که این فرها قابل شستشو هستند و می توانید آنها را جابجا کنید در فضای کوچک هم می توانید از آن ها استفاده نمایید.
فرهای صنعتی نه تنها در کارگاه ها و برای تولیدات خانگی مناسب هستند بلکه در سایز و اندازه های بزرگ تر با تعداد دیس های بیشتر برای کارخانجات و نانوایی های فانتزی هم مناسب و قابل استفاده هستند.
فرهای صنعتی شیرینی پزی را در کارخانجات تولید انواع کوکی و کیک و کلوچه و نانوایی های فانتزی نصب و راه اندازی می کنند تا علاوه بر بالا بردن سرعت در تولید میزان کیفیت تولیدات را هم بالاتر ببرند.
سفارش خرید هر گونه فر شیرینی پزی از طریق کارشناسان و عوامل فروش ما امکان پذیر است و کارایی و میزان حجم تولید و برق مصرفی در دستگاه به اطلاع شما می رسد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک