خرید دستگاه فر نیمه صنعتی کوچک رومیزی چهار و شش سینی برای راه انازی مشاغل خانگی در پنج ساله اخیر بسیار با استقبال بالایی روبرو شده است.
فروش انواع دستگاه های مختلف فر صنعتی قنادی در سایز خانگی با گاز و برق کم مصرف سبب می گردد تا افرادی که در این حرفه هنرمند هستند برای خود مشاغل خانگی ایجاد نمایند با افتخار اعلام می کنیم امروز فر چهار و شش دیس را در کل استان کشور ارسال نموده ایم.
خرید دستگاه فر نیمه صنعتی کوچک رومیزی دارای ابعاد کوچک هستند با دیس مستطیلی استاندارد قنادی 40*60 آهنی یا گالوانیزه. دستگاه های فر صنعتی می توانند در مدت زمان کوتاهی حجم بالایی را از انواع مواد غذایی کیک، طبخ نموده و آنها را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهند تا بتوانند از این طریق رضایت کامل مشتریان را جذب نمایند.
دستگاه های فر صنعتی دارای نمونه های مختلفی می باشند که هر کدام از آنها می توانند دارای سیستم تنظیم درجه حرارت باشند تا پخت یکنواختی را برای مواد غذایی ایجاد نمایند.
این مجموعه انواع دستگاه هایی مورد نیاز برای پخت انواع لازانیا و پیتزا برای مشتریان فراهم می نماید.
خرید دستگاه فر نیمه صنعتی کوچک رومیزی که برای قنادی و کارگاه های کوچک تولید شده است دارای کارایی بسیار بالای بوده و از بهترین تولیدات سفارشی محسوب می شود.
قیمت فر صنعتی که برای استفاده در کارگاه های تولید کیک و کلوچه و یا قنادی و شیرینی پزی ها مورد استفاده قرار می گیرد با توجه به کارکرد مناسب و بدنه تمام استیل سفارشی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.
فر صنعتی با دیس های متنوع و تعداد بالاتر دارای سیستم گرمایش و حرارتی و گردش هوا هستند و گرما در تمام بدنه داخلی به چرخش در آمده و تولید محصول با یکنواختی پخت صورت می گیرد.
بدنه خارجی این گونه دستگاه فر را می توان به دلیل این که از استیل ساخته شده اند به طور کامل شستشو داد و به دلیل این که فر صنعتی برای مواد غذایی و خوراکی ساخته می شوند رعایت اصول بهداشتی در استفاده از آنها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک