خرید دستگاه بوجاری دمگیر کشمش تکفاز با هدف کاربرد در مشاغل خانگی برای افراد جویای با هدف راه اندازی کارگاه کوچکی و خانگی بسیار مناسب می باشد.
دستگاه دمگیر به صورت تکفاز نیز ساخته می شود تا در مکان هایی خریدار دسترسی به برق سه فاز ندارد نیز امکان پذیر باشد. از لحاظ کیفیت عملکرد نیز مانند دستگاه صنعتی سه فاز کار می کند.
این دستگاه دارای سه موتور می باشد و اگر قرار باشد برای شما دستگاه تک فاز طراحی گردد هر سه موتور تکفاز باید باشد.
اگر در صدد خرید دستگاهی خانگی تکفاز برای کشمش ها کاملا پاک نماید یعنی دم کشمش ها را بگیرد و کشمش های پوچ را جدا نماید و تمامی این ناخالصی را جدا نماید ما خرید دستگاه بوجاری دمگیر کشمش تکفاز را به شما معرفی می کنیم که همه این کار را برایتان انجام می دهد و در مرحله دستگاه دارای عملکرد پولیش نیز می باشد.
تمام این کارهای ذکر شده به ترتیب دمگیری، پوچگیری، پاک کردن و در نهایت پولیش را با یک دستگاه انجام می شود که اصطلاحا به آن دستگاه چهارکاره گفته می شود و دارای سه موتور می باشد.
ورودی دستگاه را در دوازده ساعت کاری، هشت تن می باشد.
چهار کاری توسط این دستگاه انجام می گردد را می توان جداگانه نیز انجام داد چون هر مرحله دارای کلید خاموش و روشن جدا می باشد. به طور مثال چنانچه کشمش بسیار ناخالصی دارند می توانید از قمست الک بوجاری استفاده نمایید و کشمش را الک و پاک نمایید.
البته مشتری می تواند دستگاه تک موتوره را تهیه نماید البته دستگاه تک موتور تنها کار دمگیری انجام میدهد. دستگاه دو موتوره نیز ساخته می شود که تنها دمگیری را انجام می دهد.
ناگفته نماند جدیدا بیشتر مشتریان همان دستگاه چهار کاره را انتخاب می نمایند و دستگاه تک موتوره و دو موتور در قدیم ساخته میشد.
البته در مواقع برخی از مشتریان سفارش طراحی و ساخت دستگاه دو پوچگیر را بر روی یک دستگاه می دهند یا دو الک بر روی یک دستگاه می هند که برآورد قیمت انجام می شود و اعلام می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک