خرید دستگاه بسته بندی 2 توزین دوم حبوبات نه تنها در کارخانه های صنعتی رواج دارد بلکه در بین تولید کنندگان کارگاه کوچک هم از محبوبیت خاصی برخوردار است.
دستگاه بسته بندی 2 توزین دست دوم موجود در نمایشگاه بسیار کم کارکرد می باشد. انواع ماشین آلات از برند مختلف مانند متحد سازان، صنعت سازان نام آور یا البرز ماشین وجود دارد علاوه بر دستگاه 2 توزین، دستگاه 4 توزین نیز موجود می باشد.
در هنگام خرید دستگاه بسته بندی 2 توزین دست دوم حبوبات از سلامت موتور دستگاه کاملا مطمین باشید.
قیمت انواع دستگاه بسته بندی توزین دار را می توانید از کارشناسان فروش سوال بفرمایید. بعضی از دستگاه ها مجهز به سیستم تاریخ زن، تزریق گاز ازت یا پاکت زن هستند.
در صورت عدم وجود این سیستم ها می توان آنها را روی دستگاه مورد نظر نصب نمود و به مشتری تحویل داد تمامی دستگاه را تست و راه اندازی می گردد و سپس به مشتری تحویال داده می شود.

خرید دستگاه بسته بندی 2 توزین دست دوم حبوبات

دستگاه بسته بندی صنعتی تقریبا با ارتفاع 2.80 سانت دو توزین یا چهار توزین نیاز به بالابر z دارد و در خروجی دستگاه بسته بندی بابد نوار نقاله جلو بسته بندی هم باشد.
تمام ابن تجهیزات و ماشین آلات پولیش بوجاری، نوار نقاله و دستچین نیز به همراه خط کامل بسته بندی اتوماتیک برای حبوبات و خشکبار در نمایشگاه رجود دارد.
حال اگر می خواهید کسب و کار کوچک راه اندازی نمایید می توانید از نوع تک فاز و مبنی آن در یک مکان کوچک راه اندازی کنید که اینروزها بسیاری از افراد از این طریق برای خود کسب و کار ایجاد نموده اند.
تمام این دستگاه های بسته بندی دست دوم استوک و اتوماتیک می باشد. دستگاه موجود با لوله یقه ای 34 که بر روی آن نصب است می تواند حبوبات را با وزن 900 گرم را بسته بندی نماید .
اگر لوله یقه عوض شود می توان وزن بسته بندی را هم تغییر داد. علاوه بر حبوبات انواع محصول گرانولی و چای و برنج را نیز بسته بندی می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک