خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و غلات توزین دار گرانولی را با بهترین قیمت از نمایشگاه دایمی به صورت آنلاین ماشین آلات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و غلات می تواند بسته بندی محصولات شما را ساده تر کند. انتخاب و خرید دستگاه مورد نظر را می توانید با مشاوره کارشناسان ما انجام دهید و قبل از خرید جانمایی لازم را انجام داده و به این ترتیب می توانید بهترین دستگاه را خریداری نمایید.
دستگاه های بسته بندی حبوبات و غلات عملیات بسته بندی طبق وزن محصول انجام می دهند. این دستگاه ها در مدل های دو توزین و چهار توزین تولید می شود. این دستگاه های توزین دار برای انواع حبوبات با سایز های مختلف ساخته شده اند. تمامی قطعات این دستگاه بسته بندی ساخت داخل است و در صورت خرابی هر کدام از قطعه، تهیه قطعات به آسانی و بدون هیچ دردسری انجام می شود. بدنه ی این دستگاه از استیل آب دیده است که بسیار مقاوم است. این دستگاه با برنامه ی دیجیتالی که به همراه دارد. بصورت تمام اتوماتیک عملیات بسته بندی را انجام می دهند

نحوه ی بسته بندی این دستگاه به این صورت می باشد که در انواع بسته بندی، با توجه به اندازه بسته، قسمت پایین و بالای آن را پرس می کند. بسیاری از دستگاه هایی که برای بسته بندی حبوبات و غلات نیاز دارید در فروشگاه اینترنتی ما پیدا خواهید کرد.
تمامی قطعات مورد استفاده در این دستگاه ایرانی همراه با قطعات خارجی دارای استاندارد معتبر می باشد. گاهی لازم است برای کار خود فقط تعدادی از ماشین آلات را بخرید که این کار را می توانید به کارشناسان خبره ما بسپارید تا بتوانید هم در هزینه ها صرفه جویی کرده و هم بهترین دستگاه از جهت قطعات به کار رفته در دستگاه را خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک