تولید فر صنعتی قنادی چهار دیس با هدف مشاغل خانگی و کار در منزل مناسب است و این مدل از ماشین آلات پخت توسط بهترین تولید کننده داخلی ساخته می شود.
فر صنعتی چهار دیس معمولا مناسب برای مشتریانی که دارای تولیدات متوسط هستند. برای قنادی ها و کارگاه های کوچک ترجیح بر این است که از فر با ابعاد کوچکتر و دیس کمتر خریداری نمایید.
مینی فر صنعتی چهار دیس با ابعاد 80*75*79 می باشد و یا برای پخت انواع کیک صبحانه و تولد هم کاربرد می شود که هریک از این فر صنعتی در جایگاه خود قابل استفاده هستند. یکی از خصوصیات تولید فر صنعتی قنادی چهار دیس که باعث شده است بیشترین فروش را به خود اختصاص دهند، ابعاد کوچک فر های نیمه صنعتی می باشد. خارج بدنه مینی فر صنعتی را استیل می سازند تا بتوان به سادگی در مواقع لزوم آن را شست.

تولید فر صنعتی قنادی چهار دیس

تولید فر صنعتی قنادی چهار دیس

فر با ظرفیت 8 دیس دارای قیمت های فوق العاده مناسب هستند و برای کافی شاپ ها و قنادی ها پیشنهاد می شوند. همان طور که می دانید مینی فر صنعتی از 4 دیس تا 8 دیس ساخته می شوند.
از طریق ثبت سفارش و درخواست خرید انواع فر نیمه صنعتی به صورت اکازیون و با قیمت فوق العاده ارزان و دارای گارانتی به فروش می رسد.
برای خرید فر صنعتی بهتر است نیاز کارگاه در نظر گرفته شود گاهی با 4 دیس تولید شما نتیجه خوبی دارد و گاهی باید برای تولید بیشتر از مینی فر با دیس های 6 یا 8 بیشتر استفاده کنید.
در هر صورت پخت و فروش شیرینی با این دستگاه کار شما را در سفارش گرفتن از قنادی و کافی شاپ راحت تر کرده و از هر جهت کیفیت محصولات شما بالاتر خواهد رفت.
فر که دارای پشم شیشه فشرده با تراکم بالا هستند و از ورق گالوانیزه که نقش محافظتی را برای استیل بیرونی و ظاهر کار ایفا می کند درست شده اند دارای مقاومت بیشتری هستند و از هدر رفتن انرژی و گرما می کاهند. بهترین این فر از طریق سایت و اتوماسیون ادرای ما برای فروش ثبت سفارش می شوند.

درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک