ویژگی فر قنادی رومیزی گازی شیرینی پزی به شما کمک می کند که با در نظر گرفتن میزان هزینه ها از ماشین آلات صنعتی با قیمت مناسب اقدام به خرید نمایید.
فر پخت کیک و شیرینی و کلوچه که به فرهای قنادی و شیرینی پزی هم شهرت دارند و با توجه به ویژگی های این فرها دارای چندین کاربرد متنوع هستند.
برای این که پخت شیرینی و کیک با بهترین کیفیت صورت بگیرد نیاز است که از فرهای قنادی شیرینی پزی که به صورت های مختلف و در سایزها و با تعداد دیس های مختلف در بازار موجود هستند استفاده کنید.
ویژگی فر قنادی رومیزی گازی خانگی شیرینی پزی عبارت است از: ابعاد و اندازه کوچک برای نصب در محیط هایی با فضای کم، امکان نصب چرخ به صورت آپشن ، امکان طراحی و ساخت و تولید به سفارش مشتری، تعداد دیس ها به نیاز مشتری بستگی دارد، درب شیشه ای نشکن دو جداره دارد، برای رستوران ها، کاربردهای خانگی و همچنین برای پخت پیراشکی مناسب است.
فر قنادی رومیزی گازی که برای مشاغل خانگی و شیرینی پزی با کیفیت عالی به شما معرفی می شود دارای ویژگی های منحصر به فرد است و با ظرفیت های مختلف 4 و 6 دیس و به درخواست مشتری ساخته می شود.
این فرهای قنادی ویژگی های بسیار از جمله سیستم یکپارچه و حرارت غیر مستقیم دارد که در زمان تعیین شده خمیر با حرارت مشعل که در دستگاه استفاده شده است کیک را پخته و آماده پخت بعدی می شود.
استفاده از سوخت گاز در فر قنادی رومیزی خانگی آن را بسیار کم مصرف کرده است و به خوبی در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد. مشاغل خانگی که در تولید کیک و کلوچه فعالیت می کنند می توانند با توجه به نیاز خود و میزان تولید اقدام به تهیه فر قنادی شیرینی پزی گازی نمایند.
ویژگی فر قنادی رومیزی گازی حانگی شیرینی پزی آن را برای استفاده در کیک پزی، قنادی، پخت شیرینی و نان خانگی و همچنین برای پخت شیرینی و کیک به صورت صنعتی مناسب کرده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک